Gå til innhold

IKKE avsluttet Prosjekt *Liten Q-tek mod*


Anbefalte innlegg

ehem ! jaja på tide å roe ned kanskje ?

 

Som en case modder så må man regne med kritikk ! uansett om det er bra eller dårligt.

Vi er og blir et felles samfunn her på forumet og alle er like stillte, hvis man ikke tåler litt kritikk så har man vel egentlig ikke noe her inne å gjøre.

Her finnes det bra prosjeker og dårlige.

En worklog har desverre en tendens til å være mere enn kun modding og oppdateringer, og det har lett for å bli mere snakk enn updates for å si det slik.

Så lenge snakket dreier seg om prosjektet og rundt dette så er det tildels greit men man skal heller ikke glemme updates, bilder og det som følger med en arbeidslogg. Det heter tross alt ikke en arbeids logg for ingenting.

 

Plannlegging er viktigt ! kanskje det mest viktigste med hele prosjektet, har man ikke råd til å bygge prosjeket så venter man til man får det, mange av prosjektene er svin dyre å bygge mens andre kanskje ikke trenger så veldigt mye men uansett, man bør ikke etter min mening begynne på et prosjekt hvis man ikke har råd til å fullføre dette, da blir det overnevnt, litt misstrivsel og veldigt mye prat om tingen som ikke hører hjemme på en arbeids logg.

 

Det er helt greit med sponsorer og slikt men en arbeids logg skal overhode ikke dreie seg om hvor mange sponsorer en har fått eller hvordan man har fått dem og hva man må gjøre i igjenjeld. Jeg får si det rett fra levra og si det på denne måten, " jeg gir vel blaffen" i hvor mange sponsorer den og den personen har fått, det jeg har intresse av å se på er arbeids loggen, planlegging, utførelse osv.

Men ikke missforstå, det er kjempe ok hvis man får seg en sponsor men da skal man etter min mening gjøre seg fortjent til det.

 

Når folk begynner å hinte til updates så bør en kanskje ta dette som et hint om at det kanskje er på tide med en update eller to, da har det gått litt for lang tid og aaalt for mye prat, noen er kanskje litt mere ivrige enn andre men det må man jo også se ann.

 

Jeg skal overhode ikke si at dette prosjektet her er noe dårligt prosjekt, det er et bra prosjekt og morsomt å følge med på "dersom" det blir fulgt opp av updates.

Altså. konklusjon: mindre prat og mere arbeid.

 

et bra prosjekt så langt :thumbup:

 

Når dette er sagt så trekker meg tilbake til mitt eget prosjekt som er en smule tids krevende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fulgt med så mye her, men skjønner det at om man ikke har ressurser nok til å lage en "perfekt" casemod gjør man jo det beste ut av det. Synes Daggern har gjort det! Men uansett får man jo kritikk, men det er jo selveste case-mod'en og ikke case-modderen som burt få konstruktiv kritikk. Om ikke personen har gjort mye før da, så man har noe å sammenligne og referere til... Updates er jo en ting. Har man ikke tid, så har man ikke tid. Veit man at man ikke har tid på en stund setter man bare prosjektet på vent..

Lenke til kommentar

Jeg pleier å skaffe deler og slikt til nærmeste helg og lage updates da..

 

Ettersom det nærmer seg jul blir det mye tentamer/prøver og innleveringer = dårlig tid.

 

Det kommer kanskje ikke update denne helgen men neste helg skal jeg love dere å jobbe hardt :)

Lenke til kommentar

Takk for det :)

 

Update skal bli så fort jeg får tid.

 

Ting som skal gjøre med pcen de nærmeste ukene:

 

- Pusse helt ned

- Lakkere (følge Zevs` guide denne gangen)

- Skjære ut hull til vifte bak under PSU

- Sette inn plexi

- Sette inn grill/gitter i front

- Feste katoder/LEDs

- Feste alle grillene til viftene

- Sette på alt jeg har bestilt fra Microplex.no

- Evt. andre ting...

Lenke til kommentar

sorry hvis jeg tråkket på nen tær her men det var overhode ikke rettet personligt mot Daggern2005, bare så det er sagt :)

Men la merke til hva som blei sagt og hva som blei gitt som svar, derfor synest jeg det lå til rette for et slikt innlegg.

 

enig, har man ikke tid så har man ikke tid.

det var generelt forklart og rettet mot det.

Sorry å måtte skuffe deg Glisevask men det er ikke noe som heter en perfekt mod, det lar seg ikke gjøre :) men som du sa, vi gjør vårt beste med det vi har.

 

 

Men nå blei det veeeldigt OT her så jeg sier beklager for det til Daggern2005.

 

 

neida modden er som sagt bra den og jeg følger med :D

Lenke til kommentar
Takk for det  :)

 

Update skal bli så fort jeg får tid.

 

Ting som skal gjøre med pcen de nærmeste ukene:

 

- Pusse helt ned

- Lakkere (følge Zevs` guide denne gangen)

- Skjære ut hull til vifte bak under PSU

- Sette inn plexi

- Sette inn grill/gitter i front

- Feste katoder/LEDs

- Feste alle grillene til viftene

- Sette på alt jeg har bestilt fra Microplex.no

- Evt. andre ting...

5269148[/snapback]

Så lenge du kommer med bilder og slikt er jeg veldig godt fornøyd :)

 

Til etterretning tror jeg de fleste liker å se på bilder med litt tekst under. Mye kjekkere en å lese en haug med sider. Det var til alle og ikke bare deg ;)

Lenke til kommentar
Skjønte ikke hva du mente med "sikaflex" men..

 

Hvor skulle det vært?

5269902[/snapback]

sikaflex er så si det samme som silikon bare bedre.

 

Du kan feste det i døren ;)

5269990[/snapback]

Jeg kommer nok til å feste den med lim av noe slag ja..

- Men ikke på en metallplate :p

 

Tror ikke jeg skal feste enda mer i døren, har en vifte der fra før ;)

Lenke til kommentar
Så jo litt tøff ut den der da! Men hva er den dingsen som sitter på pilot-bryteren? den som er under selve bryteren?

5286577[/snapback]

Hehe, det er kun en metallplate, fir å holde selve bryteren unna div. ledninger. Den skal SELVFØLGELIG av etter hvert! :tease:

 

Har fått litt nye tanker om kabinettet mitt og egger inn dem så fort jeg får tid, akkurat harj eg 3 innleveringer til i morgen. :(

Lenke til kommentar

Kult, ehhe ja den så ikkeno kul ut. Legg ut så fort som mulig da! ;p

Selv har jeg en særoppgave som skal være på rundt 40 sider i krl og samf, også har vi engelsktentamen på onsdag, heldags, og i tillegg har jeg prosjektet mitt... Blir digg å slippe skolen (om _endel_ år :p ) :w00t: (OT)

 

Stå på, KUTGW!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...