Gå til innhold

Spiller noen soldner enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om detta spillet forsatt er aktivt eller?

Synes egentlig det ser litt fett ut, og har litt lyst til å prøve det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testa det da det var nytt, og kom frem til at det var tidenes mest over hypa spill......sånn rett etter Doom 3 da.

Det kan hende patching har gjort det bedre siden da..men AIen i singelplayer var helt på bærtur. Fiende soldater i jeeps som kjørte ned sine egne, og klarte å krasje i et tre...og du så han fortsatte å kjøre for hjula svinge frem og tilbake.

Instant turkey i min bok.

Men som sagt...patching kan jo ha fiksa noe.... Men det må da finnes bedre shootere der ute nå.

AKIRA

Skrevet

Det er nok få som enda spiller Söldner. Det er enda veldig buggete, og ikke et spesielt bra spill. Potensialet er der, å jada, i massevis!

Men hva skal man egentlig med så mye potensiale når man ikke engang klarer å utnytte en tidel av det? ;)

Tror nok du skal holde deg unna det spillet. Det er ikke veldig bra. Dette er ikke min subjektive mening. Det er objektivt.

Anyways, om du likevel SKAL kjøpe det, må du ikke finne på å kjøpe det for full pris. Du finner en billigutgave i butikkene nå, som du får for 100 spenn. :)

Skrevet

Hadde spillet selv, og jeg tuller ikke: Jeg kastet det i søpla.

Hvilken produsent var det igjen? Det er greit å vite hvem vi bør akte oss for.

Skrevet
Hvilken produsent var det igjen?

Det var nok JoWood.

Andre spill fra JoWood:

Gothic II

Spellforce

Etherlords

At de ikke helt nådde opp med soldner er ingen grunn til ikke å kjøpe spill fra dem. Gotic II alene er jo bevis på det.

Skrevet

Jeg prøvde kun demoen en gang......ante bad vibes når menuen kom opp og den stemmen som sa "Soeldner" :!: , herregud tenkte jeg dette lover ikke bra.

Hadde for såvidt rett etter min mening, begynte og spille BF: Vietnam i steden og angrer ikke på det.

Skrevet

Hmmmm, hadde tenkt å kjøpe det i dag, men etter å ha lest detta her så dreit jeg i det :p

Men det fikk jo søren meg 7 av gamer da.. Wierd

Skrevet

Et bra alternativ, som i mine øyne er det beste spillet noen sinne, er Operation Flashpoint. Selv om spillet er fra 2001 og grafikken er mildt sagt laber, er det verdens mest nøyaktige og realistiske krigsspillet NOEN sinne. Det er blitt modifisert til bruk i den amerikanske hæren (marinen?) og andre lands militøre styrker. Den nye xbox versjonen (som virkelig er det beste spillet til xbox ever) har en opgradert grafikk motor (i forhold til pc versjonen) og denne er modifisert til den australske hæren i tillegg til den amerikanske hæren. KNALL MORRO, bedre militær AI kommer du ikke til å finne:) Annbefales på det varmeste både til xbox og pc!

• 1 år senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Et bra alternativ, som i mine øyne er det beste spillet noen sinne, er Operation Flashpoint. Selv om spillet er fra 2001 og grafikken er mildt sagt laber, er det verdens mest nøyaktige og realistiske krigsspillet NOEN sinne. Det er blitt modifisert til bruk i den amerikanske hæren (marinen?) og andre lands militøre styrker. Den nye xbox versjonen (som virkelig er det beste spillet til xbox ever) har en opgradert grafikk motor (i forhold til pc versjonen) og denne er modifisert til den australske hæren i tillegg til den amerikanske hæren. KNALL MORRO, bedre militær AI kommer du ikke til å finne:) Annbefales på det varmeste både til xbox og pc!

Kult! :) Har bestilt det for noen dager siden, skal se om det ligger i postkassa nå :p

Skrevet

Gratulerer...du har akkurat klart og gjenopplive enn nesten 2 år gammel tråd ;) (Hvordan klarer egentlig folk dette? Blir vel snart stengt er jeg redd)

Men siden du har gjort det... kan jeg nå kanskje spørre; er det noen som spiller Soldner fortsatt? Ble aldri så jeg kjøpte spillet, etter at jeg prøvde demoen. Hadde store forhåpninger i forkant, men demoen knuste alle de. Rett og slett ett d***spill!

Gode, gamle OFP er fortsatt langt bedre! Og nå er jo ArmA ute, og ArmA II og OFP 2 på vei :mrgreen:

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Gratulerer...du har akkurat klart og gjenopplive enn nesten 2 år gammel tråd ;) (Hvordan klarer egentlig folk dette? Blir vel snart stengt er jeg redd)

Men siden du har gjort det... kan jeg nå kanskje spørre; er det noen som spiller Soldner fortsatt? Ble aldri så jeg kjøpte spillet, etter at jeg prøvde demoen. Hadde store forhåpninger i forkant, men demoen knuste alle de. Rett og slett ett d***spill!

Gode, gamle OFP er fortsatt langt bedre! Og nå er jo ArmA ute, og ArmA II og OFP 2 på vei :mrgreen:

Vel, mine drømmer er og knust :dontgetit:

Jeg har fått spillet, og installert, skrev in CD key, men når jeg kom til Addon key, så står det at koden er FEIL :S

Og nå får jeg ikke spilt en skit.

Lasta ned siste patch, men funker ikke nå heller.

hva gjør jeg ? :(

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Hvilket spill er det du har bestilt da? Klarer ikke å lese det 100% ut fra den første posten din.

Skal jeg gjette etter hva du skriver, så har du vel kjøpt OFP til PC? Med Resistance (og evt. Red Hammer)?

Jeg har kjøpt Söldner - Secret Wars.

Skrevet

Aha... du quotet nemlig ett innlegg som bare snakker om OFP, derfor regnet jeg med at det var det.

Se om det finnes ett offisielt forum du kan spørre på, evt. kontakt support. Som sagt kjøpte jeg aldri Soldner, så jeg vet ikke hva feilen kan være.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Aha... du quotet nemlig ett innlegg som bare snakker om OFP, derfor regnet jeg med at det var det.

Se om det finnes ett offisielt forum du kan spørre på, evt. kontakt support. Som sagt kjøpte jeg aldri Soldner, så jeg vet ikke hva feilen kan være.

Hmm, det er jo secretwarsnet.net

Det har et forum, men når jeg prøver og regge meg med emailen min, så står det at jeg er banned?

Support linja eksisterer ikke lenger =(

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Wings Simulation (som lagde spillet) eksisterer ikke lengere ser det ut som... nettsiden til de finnes ikke lengere.

Prøv JoWood som var utgiverene i europa. De har supportforum og burde kunne hjelpe.

Hmmm JoWooD ja :dribble:

Takker for link!, har sendt email til både CDon.com og secretwars.net. Skal prøve JoWooD :D

Takker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...