B4stian Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ja, har hatt telefonen siden mai/juni, men nå har den ene proppen "streika", får man dette dekt på garantien? (vil jeg da tro...eller?)
Eirik-h Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg ville da tippe det. For den hører jo med telefonen, og det er forventa at det skal holde mer enn 4 måneder. Dra innom en mobilbutikk å hør med de du....
mfloe Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det kjeme vel an på om du he sprengt den sjøl? Men det skulle vere vanli garanti på det ja, ser ikkje kvifor det ikkje skulle vere det.
B4stian Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Har nok ikke sprengt de... sluttet å funke i morgen tidlig.
Holtemann Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Har nok ikke sprengt de... sluttet å funke i morgen tidlig. 5087393[/snapback] Nostradamus, er det virkelig deg? Forutså du at den kom til å streike i morgen tidlig? Beklager, klarte ikke dy meg. :!:
oro2 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Så vidt jeg kan se står det ingenting i garantien om at den ikke dekker tilbehør. De omtaler det hele tiden som "Produktet" og det vil nok omfatte headsetet. http://www.sonyericsson.com/downloads/Limi...anty_R1c_NO.pdf PS/OT: Jeg syns det er litt rart at de uthever et viktig avsnitt i garantien ved å bruke store bokstaver, det gjør det jo nærmest uleselig.
mp3skalle Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Dersom telefonen er kjøpt i Norge er dette tydeligvis en reklamasjonssak som faller under forbrukerkjøpsloven. Kjøpsloven er preseptorisk for forbrukere dvs. at kjøpsloven gjelder dersom produsentens garantier gir deg dårligere reklamasjonsrett på en produktfeil uavhengig av hva forbruker har avtalt med selger. Dette gjelder kun ved forbrukerkjøp og ikke ved firmakjøp.
B4stian Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Har nok ikke sprengt de... sluttet å funke i morgen tidlig. 5087393[/snapback] Nostradamus, er det virkelig deg? Forutså du at den kom til å streike i morgen tidlig? Beklager, klarte ikke dy meg. :!: 5087903[/snapback] hva snakker du om
oro2 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Han ble bare litt imponert over din evne til å forutse at de skulle å slutte å fungere i morgen (altså i dag).
Stig Jøran Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Virker som om det er veldig dårlig kvalitet på de. Pluggen min på headsettet er blitt slarkete. Hvis jeg bare dytter den forsiktig nedover å mister jeg lyder, og det hender at det skjer mens jeg har en i lomma.
B4stian Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Han ble bare litt imponert over din evne til å forutse at de skulle å slutte å fungere i morgen (altså i dag). 5088773[/snapback] ah... sorry gramatikkfeil da.
opera Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 SE sin garanti dekker IKKE tilbehør. 5134639[/snapback] Joda, men riktignok noe begrenset. 6 mnd har du på deg. Rutinen er for en forhandler å sende hodetelefonsettet til et godkjent verksted og så byttes det om det er en skade som ikke skyldes feil bruk.
Alastor Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 SE sin garanti dekker IKKE tilbehør. 5134639[/snapback] Hva SE sin garanti dekker er egentlig irrelevant. Reklamasjonsretten dekker deg så lenge dette ikke er en feil som har oppstått av NATURLIG slitasje eller brukerfeil.
oro2 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 SE sin garanti dekker IKKE tilbehør. 5134639[/snapback] Hvor i garantivilkårene står det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå