Gå til innhold

vilken"mesenger" skal jeg velge?

Nauz

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :) har nå nettop formatert pc en og lagt inn win.. så nå har jeg kommet til valget av messenger.. har ikke helt satt meg inn i de forskjellige men er sånn ca sikker på hva jeg vil ha.. før brukte jeg msn 7.5 og var" så og si" fornøyd med den men kunne vært fint med litt forandring.. syns også msn 7.5 var litt"14 tiss" .. har hørt mye bra om msn pluss men er enda usikker.. håper noen kan hjelpe..

kravene jeg har:

- skal ikke kreve "for mye" cpu kraft..

- skal kunne bruke"hotmail addresse"

- skal ha mulighet for"personlig bilde, smilyer og webcam".. fil overføring er også fint. men wink, dynamiske bakrunder osv er bare tull..

- vil ha det ganske"virus" fritt..

takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siden du vil ha webcamstøtte er nok Trillian pro det beste valget. Miranda er også bra og konfigurerbar, men har dårlig støtte for webcam.

5086935[/snapback]

noen andre must er at jeg må kunne snakke med de som bruker msn men det er vel sen selvfølge? hadde også vært fint å kunne slippe å se de"lange 14tiss nickene"

Skrevet (endret)

Med msn pluss kan du slippe og se de lange nickene. Msn pluss kan du laste ned Her

PS: husk og ikke instaler sponsor programmet, da får du bare masse uønsket reklame med!!

post-84314-1130791524_thumb.jpg

Endret av Ruben-noxicon
Skrevet
Med msn pluss kan du slippe og se de lange nickene. Msn pluss kan du laste ned Her   

PS: husk og ikke instaler sponsor programmet, da får du bare masse uønsket reklame med!!

5087118[/snapback]

slik jeg forstår det er msn pluss en" patch" til msn.. så vilken msn version burde jeg da velge.. er 7.5 den"beste" og hva er denne" a patch" som tordenflesk snakket om?

Skrevet

Har gått mer og mer over til skype selv, genialt prog der jeg kan ringe og chatte, men er avhengig at folk man snakker med har det også (noe jeg er i full gang med å få til)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...