Gå til innhold

hvorfor velger du xbox360 isteden for ps3 og NR?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velger kun Nintendo Revolution jeg.

Nettopp fordi jeg har prøvd så ufattelig mange forskjellige nye spill i det siste, og ingenting fenger meg..

Jeg vil ha noe jeg kan spille i 5 minutter før jeg må på jobb.

Ikke noe som det tar en EVIGHET bare for å komme inn i spillet for så å MÅTTE spille ferdig noe for å avslutte igjen.

Og det er vel nettopp dette NR skal prøve å rette på =)

Lenke til kommentar
Hmmm....

Merkelig hvordan et topic med titel: "Hvorfor velger DU XBox360 isteden for ps3 og NR" - skal bli besvart av en del folk som tydeligvis ikke faller inn under topic-tittel.

 

Blir som å spørre: Hvorfor liker du lakris best?

Og så kommen en haug med høns og svarer; Jeg liker ikke lakris.

5092023[/snapback]

Slik eg forstår det, skulle vel dette vere endå ein "Nintendo vs. Playstation vs. XBox"-tråd, som skilte seg frå dei andre ved at du ikkje får lov til å svare dersom du ikkje liker XBox 360. Det kan jo tenkast at dei som likevel svarte på spørsmålet ikkje synest det var heilt rettferdig at berre ei side av saka skulle representerast. Dersom eg lagde ein tråd med tittelen "Kvifor synest DU at Microsoft er ei fæl bedrift?", ville eg faktisk forvente ein del svar frå folk som ikkje var einige med meg i at Microsoft er ei fæl bedrift. Sjølv om dei strengt tatt ikkje fall inn under tråd-tittelen. Må nesten rekne med at folk seier kva dei meiner når du legg fram slike tema på eit åpent forum.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...