Hr. Jenssen Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Etter nå og ha spilt igjennom F.E.A.R sitter jeg og tenker over hvordan spillet egentlig har vært. mitt førsteinntrykk av spillet var at meste av handlingen gikk ut på å skyte mest mulig fiender, mens ei lita jente dukka opp nå og da, pluss noen mennesker som gikk i oppløsning foran ansiktet mitt.. MAO ikke særlig skummelt. andre som vil dele sine inntrykk? Mvh Sweet™ 5079087[/snapback] Helt enig. Skvatt en gang da: Da det kom en død fyr flyvende mot meg fra et vindu. Det var for meg en hærlig følelse. Synes det er fantastisk å skvette sånn, da jeg gjør det heller sjelden, så det blir litt av en opplevelse de gangene jeg faktisk hopper litt opp.
Øssa Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg likte Doom 3 det var jævelig skummelt det! Da synes jeg det høres ut som du har bestemt deg på forhånd om F.E.A.R skal være skummelt eller ei... Spillet var kanskje skumlere på demoen der en gikk på tå hev hele tiden... Det ble litt lengre mellom de skumle sekvensene når spillet først kom ut...det kan jeg være enig i... Men at noen over 10 år blir skremt av Doom3 finner jeg merkelig. Det var jo ikke akkurat overraskende at monstrene kom når og der de kom. Det tok jo to levler å finne ut hvordan det fungerte i sin helhet... Personlig synes jeg Doom3 var ca. like skummelt som Delta Force-serien...bare litt annerledes grafikk og dårligere... F.E.A.R synes jeg var skummelt til tider... Dog på langt nær hele tiden. Utrolig digg likevel... Btw: ikke ta det som om jeg disser dere som synes Doom3 var skummelt...bare fordi jeg synes det var noe jeg ville funnet skummelt for senest 17 år siden... (Da jeg var 10). Hva som er skummelt er som kjent litt varierende fra person til person og jeg har kverulert nok på dette temaet tidligere... 5081465[/snapback] Jeg syns nå Doom 3 var pisseskummelt, og jeg er 17. Er vel kanskje litt lettskremt og da
hlx Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kan noen gi meg en link med info om F.E.A.R. på norsk?
hlx Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kan noen gi meg en link til en side med info om F.E.A.R.?
simalarion Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) som skrevet før ble jeg ikke skremt av fear, som en annen nevnte her ragerer jeg ikke i det hele tatt på den japankse psykologiske skrekkfilm stilen heller. Men fytte katta for et spill, kamp senene er helt geniale kommer aldrig til å bli lei dem hehe Nå har jeg ikke skjermkort mer men Skall kjøpe 7800gtx 512 å spille fear på bånn pine , etter alt å dømme neste onsdag Endret 8. november 2005 av simalarion
hlx Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) HELT enig...kamp scenene er GEEENIIIALE!! Jeg spilte det her en dag, så trodde jeg at jeg hadde drept en fyr, for han lå på bakken, men plutselig da jeg drev å skøyt på en annen reiste han seg opp...da skvatt jeg. Så er det så bra når de blir truffet av kulene, de blir liksom helt skeve også går de ett par skritt bakover. Men hva heter hun jenta? mvh HeliX Endret 8. november 2005 av hlx
TDK Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg synes FEAR var et spennende spill, men som andre sier her; Du skvetter ikke, hvis du på forhånd har bestemt deg for å ikke gjøre det... Hvis du på forhånd har bestemt deg for at en skrekkfilm (the grudge, whatever) ikke er skremmende, så kommer du mest sannsynelig ikke til å skvette. Jeg skvatt flere ganger, og lot meg rive med av historien. Veldig god historie, bare du følger med på hva som skjer. SPOILER På slutten, før du møter denne jenta for siste gang. Da dreper du han Paxton Fettel karen, jeg synes han var alt for enkel... Så hadde han jo spist opp hun datteren til forskeren... Synd... Han forskeren ble drept av hun Jenta ikkesant? Den telefonen som ringer i taket fant jeg å... Scary! Plustelig falt liket ned i huet på deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå