Gå til innhold

Billig OC-Gaming CPU og HK!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger ny CPU og nytt hovedkort! Har 2x512 pc3200 fra før av, regner med det holder passe bra... Skjermkort snakker vi ikke om(dyrt :cry: ) Er litt utdatert innen cpu, og hk for tia, så jeg spør dere om hjelp ;) Pcn skal brukes for det meste til spilling, film seeing, nedlasting, og musikk :)

Jeg liker godt og overklokke, så litt overklokkings potensiale er ikke feil :devil:

Budsjettet ligger på 2000-2500kr..

Finn noe fint da:P

 

 

Takker for svar! ;)

Endret av Machine2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gudd shit!! takk for tipset ;)

men en ting.. hvorfor ikke denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313931&cks=PRL ser at den har mer cache.. er ikke det en bra ting? :p

5078336[/snapback]

 

 

Mere cache er ikke alltid en bra ting. 3200+ er en bedere posessor for spilling. Det er foskjellen i selve strukturen som er gjeldene her. Dessuten er 3200+ en 64bit prosessor som flere programmer i fremtiden vil benytte seg av.

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar

på den annen side så skal de opteron cpuene klokke veldig bra. om jeg sku kjøpt nå, så hadde jeg testa en i alle fall. men jeg vet flere har bestillt opteron for overklokking, så om du følger med på den store dfi tråden, så kanskje du får litt mer info etterhvert.

 

mulig det blir/er en egen tråd også, men den kjenner jeg ikke til enda

 

btw, anbefaler deg å shoppe et DFI ultra D kort, de er supre til å klokke med.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
A64 3200+

Asus A8N-SLI, nForce4 SLI,Socket-939 Litt over budsjett, men det er bare å finne et HK som er litt billgere:) Kanskje dette:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307700&cks=PRL

5078151[/snapback]

 

Å velge SLI-versjonen er vel uansett litt overkill :)

 

 

Edit: hvorfor skal du ha SLI, når du ikke skal ha nytt skjermkort uansett? Og er det skjermkortet du har PCI-e?

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...