Gå til innhold

Blizzard kunngjør WoW-ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D

Gleder meg sinnsjukt.. Slutta å spille WoW for 2 månader siden, men når expantionen kommer skal eg begynne igjen ;)

5075260[/snapback]

 

 

det gir de som kjøper den bedre ting og høyere level cap som ødelegger for de som ikke kjøper den. dessuten betaler vi nok fra før om vi ikke må punge ut med 600,- til.

Lenke til kommentar
det gir de som kjøper den bedre ting og høyere level cap som ødelegger for de som ikke kjøper den. dessuten betaler vi nok fra før om vi ikke må punge ut med 600,- til.

5077008[/snapback]

 

Leste du i hele tatt det Jan Åge skrev som svar på ditt første innlegg...? Level cap'en økes for ALLE, selv om du ikke kjøper expansion. Det er bare det at diverse områder ikke blir åpne for deg dersom du ikke kjøper den. Men seff, det dropper sikkert en del snaxne level 70 saker i outland som man ikke får tilgang til (dersom det ikke er BoE).

Lenke til kommentar
Vel, jeg tenker på alle de som har brukt timer, timer og atter timer på å skaffe seg epic sett og ligndende. Nå er det plutslig "verdiløst" Må jo være litt surt for dem

5074570[/snapback]

 

Hva med lvl29-folk som har brukt timer og atter timer på å få Copsemaker i RFK, og så kan man få bedre våpen senere? Eller lvl35-ish castere som har vært gjennom SM library for n'te gang og endelig fått Illusionary rod.. også kan de jammensanten kjøpe et bedre våpen når de når lvl 40!

 

Jeg skjønner at enkelte vil grine på nesen når de har spilt masse for å få AR/TUF/Anathema/Krol blade/etc., men det er ikke snakk om at disse blir på noen måte verdiløse. Epics kan man fint bruke over 5-10 levels, så lvl 60-epics blir ikke akkurat utklassert av grønne dingser med lvl61-requirement.

 

Jeg gleder meg vilt til expansionen, hovedsakelig på grunn av sockets + jewelcrafting.

5075412[/snapback]

 

Helt enig med deg.

Skal bli utrolig godt med sockets.

Alle fans av Diablo serien vil nokk glede seg villt over denne nyheten..

Sockets er i bunn og grunn genialt, tenk dere så mange muligheter man åpner..

Mye mer variasjon i våpnene når man har sockets. ( Da det er så utrolig mye mer muligheter og variasjoner av de forskjellige våpnene).

 

Edit: Lurer på om "Rune's" og "Rune Words" også er en del av socket systemet, i så fall.. Genialt!

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar

Det finnes jo lvl 60 epics som egentlig er for lvl 70-80 så de går nok ikke helt ut på dato, men jeg er litt redd for at mc og bwl skal bli synnsykt lett å farme når xpack kommer ut men blizz finner vel på noe :cool:

 

Jeg gleder meg egentlig villt fordi 10 nye lvler betyr 10 nye talent points og det betyr veldig mange nye specs :love:

Lenke til kommentar
Can I flame you now?

Landet til orcene het Draenor. Outland er noe som "har kommet" i ettertid.

5073731[/snapback]

You're right, men Outland har blitt brukt som en betegnelse før.

5078277[/snapback]

 

Vel nå heter jo planeten Draenor men den blir kalt Outland det er rett og slett samme stedet :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...