Gå til innhold

Ossen spill spiller du :hmm:

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurte på om ossen spill folk spiller så det ville vert fint om dere ville fylle ut denne undersøkelsen.(skolepro.)

Spørsmål 1.

Ossen type spill spiller du mest :hmm: (Er det noe jeg har glemt å skrive på av spill typer så er det baer å si ifra.)

1)Adventure

2)Strategi

3)Action

4)Bilsport

5)sport

6)Rollespill

7) Simulator

Spørsmål 2.

Hvilket spill syns du er det beste som er lagd :hmm:

Spørsmål 3.

Hvor mye spiller du i uka :hmm:

Endret av The wolf
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville vel kanskje tatt bort "bilsport" siden det går under "sport" , i tillegg til dette ville jeg lagt til :

- Rollespill

- Simulatorer

1. Action ( hovedsaklig first person shooter )

2. Operation Flashpoint

3. 4-5 timer

Lykke til med prosjektet :-)

Endret av Archangel
Skrevet

Nei! bilsport er egen kategori.. så det ;)

1. Bilsport

2. Er faktisk ganske usikker, men det jeg har spillt mest de siste månedene er Juiced!

3. Er så variert at det ikke er noe å snakke om :p spiller når jeg har tid..

Skrevet

1. (6)Rollespel

2. Utruleg vanskeleg spørsmål! Fire eg kjem på med ein gong: "Quest for Glory 2: So you want to be a hero", "Pirates!" (1990-versjonen), "Sid Meier's Alpha Centauri" og "Gothic 2". Dersom eg må velge berre ein...kanskje "Pirates!". Men eg er ikkje sikker.

3. Ganske vanskeleg å seie sidan det varierar med kor mykje eg har å gjere og kva spel eg driv på med. Vanlegvis spelar eg vel minst eit par timar dagleg. Av og til mykje meir, av og til mykje mindre.Kanskje du kunne laga nokre svaralternativ?

Kay

Skrevet

1. Simulator (utenom det, så går det like mye i bilspill, action, strategi og rollespill.. spiller egentlig det meste)

2. Mafia - The City Of Lost Heaven. (er vel eneste spill jeg har runda 7 ganger..)

3. Varierende. Daglig ca. 2-10 timer, ukelig blir det 14-70 timer..

Skrevet (endret)

1. Rollespill (spiller like mye strategi og fps, men er noe "magisk" med RPG)

2. Starcraft Broodwar. Kjempe digg spill, som fortsatt blir spillt i hjem og i turneringer over hele verden. Multiplayer er konge på spillet fordi de tre forskjellige rasene er bra balansert og alle er gode til noe.

3. (2-3 timer per dag) Varierer ekstremt. Noen dager kan jeg sitte kanskje 8 timer, mens andre bare 0-1 time. Gjennomsnittlig; 2-3 timer per dag.

Endret av xantir`
Skrevet

1. Actionspill (First person shooter)

2. Oi, vanskelig spørsmål. Men elsket FarCry og Chronicles of Riddick. Får vel si det siste da.

3. Hmm...varierer veldig etter hvor mange innleveringer og forelesninger jeg har på skolen. :p 4-8 timer i uken kanskje. Noen ganger gjør jeg nesten ikke annet enn å spille, andre ganger spiller jeg nesten ikke i det hele tatt.

Skrevet

Spørsmål 1.

Veldig vanskelig valg, men det blir nok Adventure(men det er så og si helt likt med Strategy, Action, Bilsport og Rollespill)

Spørsmål 2.

Også et veldig tøft spørsmål.Jeg vil dele det inn i to:

Multiplayer Quake. Første spillet i FPS sjangeren som virkelig tok av online og det første som tok spillfysikk til et helt nytt nivå. Rocket Jumping er kanskje det kuleste som er noensinne funnet på. Det spillet var det så mye en kunne lære seg og sette seg inn i, og en liten nok bunke med kart som gjorde at man ble ikke lei av kartene, men etterhvert så var det som å følge med på en slags syk jeger når en så på noen som spilte spillet. Her gikk det på reflekser, og å kjenne brettet inn og ut, og lære seg å bli one with the physics :p

Jeg har ihvertfall aldri hatt det så gøy med et onlinespill noensinne.

Singleplayer: The Secret of Monkey Island. For en stemning, aldri blitt fanget siden.

Spørsmål 3.

For varierende til å gi et svar.

Skrevet

1: Action, side jeg har ny PC og det er mest eyecandy i nevnte kategori :)

2: Zelda 3 til SNES

3: fra 0.5 til 3-4 (ofte hele dager i helgene dersom jeg ikke har noe å gjøre :p)

Skrevet

1. FPS

2. Battlefield 2

3. Det varierer. Jeg spiller Battlefield 2 ca. 12 timer i uka, og i tillegg surfer jeg på nettet ca. 1 time om dagen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...