aiton Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 -hvilket program av Musicmatch jukebox og winamp synes folk er best? -kan man spille av filmer/videosnutter gjennom musicmatch slik man kan med winamp?
Wipeout Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Bruker Winamp 2.76 synes den er enkel og så har den en genial Fraunhofer decoder.
Slettetavmeg Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 WinAmp for teh win! MusicMatch har jeg ikke noe særlig gode erfaringer med. WinAmp er mye mer allsidig.
Bruun Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 iTunes er et veldig godt og oversiktlig musikkavspillingsprogram. I tillegg har du muligheten til å kjøpe musikk fra iTunes Music Store, samt synkronisere musikken med MP3-spilleren din (har hørt at det er mulig selv om du ikke har en iPod).
Slettetavmeg Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 iTunes er et veldig godt og oversiktlig musikkavspillingsprogram. I tillegg har du muligheten til å kjøpe musikk fra iTunes Music Store, samt synkronisere musikken med MP3-spilleren din (har hørt at det er mulig selv om du ikke har en iPod). 5068550[/snapback] Musikken kan synches med iPod med WinAmp også. Trenger bare en liten adon. Personlig synes jeg iTunes er for stort (tar hele skjermen, og miniplayeren er bøtt øgli), bruker for mye ressurser, og har for dårlige muligheter til å legge inn addons osv.
Bertelsen Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg liker verken WinAmp eller musicmatch, så jeg bruker bare BeoPlayer. Fint og oversiktlig, fin design, enkelt og bruke.
Anbefalte innlegg