Gå til innhold

WoW, er det verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

WoW er absolutt verdt hvert eneste øre for min del.

Har spilt spillet siden det kom ut som beta i Europa, og fikk det selfølgelig på releasedagen også, og har spilt siden :p

Jeg har ikke merka antydninger til å bli lei spillet ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, sant det. Selv hater jeg slike spill, men har en del kamerater som spiller det. De syns det ikke er spesielt gøy, men de har bare blitt hekta og spiller det hver jævla dag.

5063037[/snapback]

Du blir vel ikke hekta hvis du ikke synes det er noe gøy i utganspunktet, den kjøper jeg ikke..

Skrevet
Du blir vel ikke hekta hvis du ikke synes det er noe gøy i utganspunktet, den kjøper jeg ikke..

5070064[/snapback]

Ikke jeg heller. Om det virkelig er så kjedelig.. så slutter man å spille!

Jeg for min del klarer meg helt fint uten å pine meg selv med å spille et spill jeg ikke liker.

Men det er tydeligvis populært å hate blizzard og WoW for alt som skjer for tiden, SELV om de faktisk spiller spillet selv og synes spillet er kjempemorro (noe som egentlig er ganske ironisk).

Er altfor mange som ikke skjønner at om man ikke liker spillet, så slutter man, ikke går rundt på forum og klager over at et spill de SELV SPILLER.

Skal de først klage på at spillet er kjedelig så får de jaggu slutte å spille selv først. Hvis ikke blir det for dumt mener nå jeg.

Skrevet
har jeg gjort noe dumt når jeg har aktivert meg med 10 dagerspasset istedenfor den originale key'en?

5070084[/snapback]

Nei, jeg er rimelig sikker på at du kan "oppgradere" den til retail om du kjøper spillet etter guest passet har gått ut og legger inn keyen som følger med der.

Skrevet
Har jo kjøpt spillet da.. fikk med guest pass og vanlig pass.. får jeg 10 dager istedenfor en måned med gratis spilling nå?

5070147[/snapback]

Du får 30 dager gratsi, bare bruk den andre keyen til å oppgradere accounten din.

Skrevet
Har jo kjøpt spillet da.. fikk med guest pass og vanlig pass.. får jeg 10 dager istedenfor en måned med gratis spilling nå?

5070147[/snapback]

Du får 30 dager gratsi, bare bruk den andre keyen til å oppgradere accounten din.

5070228[/snapback]

Alright.. da vil jo alt ordne seg da :p

Skrevet

Du har nok gjort noe mindre lurt ja. Det 10-dagers kortet er som sagt bare for 10-dager, så slettes account. Men om du aktiverer retail, samt registerer visa nummeret ditt får du en mnd gratis. Husk at charactern ifra 10-dagers ikke kan flyttes til retail.

Skrevet
Du har nok gjort noe mindre lurt ja. Det 10-dagers kortet er som sagt bare for 10-dager, så slettes account. Men om du aktiverer retail, samt registerer visa nummeret ditt får du en mnd gratis. Husk at charactern ifra 10-dagers ikke kan flyttes til retail.

5070242[/snapback]

Det kan den

Skrevet

Jeg syntes at WOW var verdt penga de første månedene, men så begynte jeg å gå lei, syntes at en må gjøre en ting så mange ganger for å levle. syntes det skulle vert litt flere valg akkurat der...

Men kjenner flere som har spilt opp flere lvl 60 og syntes det fremdeles er kjempeartig, så hvis du liker slike spill så er det verdt penga. :thumbup:

Skrevet

I begynnelsen var wow verd pengene, men ikke nå lenger. Syntes det bare er kjedelig og ingenting skjer, (u)heldigvis har jeg gode guildvenner som holder meg i wow ^^ Er en herlig gjeng som har det gøy med 5 man instancer ol.

Jeg ville ikke ha anbefalt wow til noen, pga en blir hekta og det tar mye at tiden din på fritiden. Når en først en gang har skippa f.eks trening for wow er det lett å gjøre det igjen. Alt tar tid, er bare å ha en balanse mellom spilling og venner.

I det siste har jeg klart å rive meg fra Wow's onde sirkel, med at jeg trener igjen og er mer ute med venner, men jeg spiller enda 5man med guild vennene mine når de spør på forhånd slik at jeg kan planlegge dagen^^

Skrevet

Med tanke på at jeg spiller ca 10-16 timer daglig så er det verd det i forhold til månedsprisen. Men skulle ønske jeg aldri hadde begynt med denne uvanen :p

Skrevet

Har spilt Wow aktivt i ca 6mnd, alltid vært dritkult, men for et par uker siden sa jeg rett og slett stopp. For det første er det bare farming hele veien etter man er 60. MC er gøy - 2-3 ganger, ikke mer. BWL har jeg ikke fått testa, men regner med det er like "morro" som MC.

De beste kameratene mine spiller Wow hele tida og jeg spilte med dem i 6 mnd. Nå sitter de bare inne og spiller dagen lang, aldri med på noen ting lenger. Selv klarte jeg nesten å stryke i en del fag på VGS og nesten ødelegge forholdet til kjæresten min. Nå har jeg sluttet helt og fryst kontoen. Suget etter å spille wow er så si helt borte, finnes utrolig mye annet å bruke tiden på enn å spille wow.

Legg sammen antall timer du spiller gang det med antall kroner du ville tjent på å jobba de timene, da kanskje du skjønner litt mer :p

Wow er ikke et spill, det er en sykdom....

Skrevet
Spør du meg så er det ikke verdt det. Du blir hektet på et kjedelig spill...ganske merkelig egentlig.

5062864[/snapback]

Eye of the beholder om du liker slike spill eller ikke da ;)

Skrevet

Eye of the beholder om du liker slike spill eller ikke da ;)

5070785[/snapback]

EOB er jo et urgammelt spill??

5071428[/snapback]

Er vel generelt et ordtak for smak og behag :) Alle er forskjellige vet du

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...