Ondskapen Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Kan man spille BF2 med trådløs internett? eller er det umulig? Sitter med god hastighet på linja med 90% styrke på signalet...
fAight Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Prøv så finner du ut ...klart det er mulig. Gjør det selv.
Ondskapen Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 har hørt at det ikke går å spille CS og sånt over trådløst nett... så da lurte jeg bare...
AiKi Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Her sitter jeg og spiller BF2 på trådløs Telenor-linje, intet problem. Noen ganger lagger det litt, men det er til å leve med. Hopper kanskje ut en gang annenhver dag (There Is A Problem With You Connection), det er under halvparten av hva bugs i spiller forårsaker
Mala Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Høh, nødvendig å lage en tråd om dette? Sitter selv på en trødløs linje og spiller det som er av MP spill, seff litt msålagg innimellom pga en vegg eller to som står mellom sender og maskina
Roskov Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 BF2 funker ikke over trådløs med meg, må rulle ut kabel hver gang jeg skal spille. hvis jeg bruker trådløs får jeg dårlig ping samt megalagg i form av "theres a problem with your connection" omtrent hvert minutt.
Aginaridan Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det lagger hos meg ca hvert 60 sekund hvis jeg har "wireless configuration" servicen kjørendes. Prøv og stopp den og bruk heller config programmet som fulgte med kortet. Fungerer helt fint å spille på nettverket her. Har nedi 15 - 20 i ping med RT2500 kort og 3com 54g aksesspunkt gjennom en feit vegg, detter aldri ut "There Is A Problem With You Connection" feilmeldingen er ofte pga BF2 servern lagger eller går ned, det trenger ikke nødvendigvis ha noe med nettverket ditt å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå