Gå til innhold

Problemer med long jump i HL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp skaffet meg Half-Life og startet med en tur i "Training Room". Problemer meldte seg da jeg skulle gjennomføre long jump (Forward + Duck + Jump). Jeg holder inne Forward + Duck, men tastaturet reagerer ikke når jeg trykker Jump.

Er det jeg som suger i dette, eller er det tastaturet mitt som ikke takler mer en to knapper av gangen? Bruker et Microsoft Digital Media Keyboard Pro tastatur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. måtte sjekke datoen på posten før jeg turde svare. At dette kommer opp idag var litt uventet :)

Det som du foreslo skal fungere, men vær oppmerksom på å ikke la "duck" gjennomføres helt ut (du dukker og går fremover) før du trykker på "jump". Dette skal skje raskt med andre ord.

Skrevet
Hvor finner folk slike gamle poster? Den er jo over 2år gammel jo!  :shrug:

5058969[/snapback]

Ehh... Jeg postet den nå i kveld da...

5059303[/snapback]

Hmm.. merkelig.. da jeg sjekket datoen stod det 2003.... jaja...

Skrevet
Hvor finner folk slike gamle poster? Den er jo over 2år gammel jo!  :shrug:

5058969[/snapback]

Ehh... Jeg postet den nå i kveld da...

5059303[/snapback]

Hmm.. merkelig.. da jeg sjekket datoen stod det 2003.... jaja...

5059384[/snapback]

Jeg registrerte meg i 2003; kanskje det var det du så... Men jaja... :)

Skrevet

Altså, det er visstnok et problem som kan forekomme med dette tastaturet at man (i noen tilfeller) kun kan trykke ned tre knapper samtidig, ellers blir den siste ignorert.

Selv bruker jeg et slikt tastatur og det har jeg ingen slike problemer med. Kanskje du kan reinstallere drivere elns.

Det kan også være dette er et problem som kun forekommer i Half-Life, da de jeg har hørt har problemer med dette har vært CS folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...