Gå til innhold

Diskusjon omkring patchnotes, både ekte og falske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mest sannsylig vil de nok ikke øke lvl cap'en før en expension pack..

Og den kommerd det jo mer info om til helga, på BlizzCon.. Men, håper de ikke bare øker lvl cap'en sånn uten videre.. hadde vært bedre å få hero classes istedet..

5056796[/snapback]

 

Hvis lvl-cap økes, slutter jeg å spille WoW.

 

Da vil alt jeg har brukt timer på å skaffe i MC/BWL bli "bortkastet".

Lenke til kommentar

En økende lvl cap kunne jo vært mulig, men det vil ødelegge mye av spillet.

Grunnen til dette er at når du er lvl 60, da er du best, ultimat. Du kan få Epic Mount, masse lvl 60 gear, og du er ferdig med talent points.

Det at Mc kan gjøres på 5 mann er jo også fælt, med anke på alt gear han dropper.

En siste raid boss (Arthas anyone) ville vært rart. Da er liksom alt over, spillet er ferdig. Historien er slutt, og Arthas kan liksom ikke bare respawne etter 3 dager.

Lenke til kommentar

Level cap blir økt. Sånn er alle disse MMOG spillene. Så hvis du ikke liker det så får du heller gå tilbake til solo-spill.

 

Personlig synes jeg det er helt glimrende.

 

Å tro at 5 stk lvl 70 characters klarer å soloe noe som helst i MC er å tro på julenissen. Men å ha en lvl 70 tank eller to vil nok uten tvil hjelpe drastisk på overlevelsesevnen.

Lenke til kommentar
Å tro at 5 stk lvl 70 characters klarer å soloe noe som helst i MC er å tro på julenissen. Men å ha en lvl 70 tank eller to vil nok uten tvil hjelpe drastisk på overlevelsesevnen.

At det er gjort i alle andre mmo's kan kanskje være sant, men om de hadde økt level capen i wow så hadde de ødelagt HELE wow konseptet de har til nå. Legandaries hadde blitt til superior kvalitet i level 70, talent points måtte blitt bygd på nytt, de instancer som i dag er knallharde ville kunen blitt gjort med random pickup groups gjennom /lfg channel.

Det skjer ikke at level cap blir økt uansett, det hadde blitt et helt nytt spill, ikke bare en expansion pack.

Lenke til kommentar
Rykter fra Gaming Steve

 

Men, tror egentlig ikke  at levelcapen blir noe problem. Selvsagt vil MC og sånt gå mye lettere, men tingene som dropper der vil vel bli for dårlige for level 70's, slik at de må heller ta en fremtidlig instance. (Kommer vel ny raid instance hvis levelcapen økes?)

5070033[/snapback]

 

Problemet er folk som har brukt utrolig mye tid på å få seg de aller beste itemene som er for lvl 60.

 

Dersom lvl-capen blir økt til 70, vil disse itemene bli ubrukelige, og folk føler seg snytt og blir likegyldige til spillet. En del kommer til å innse hvor bortkastet tid dette har vært og vil slutte å spille.

Lenke til kommentar
Rykter fra Gaming Steve

 

Men, tror egentlig ikke  at levelcapen blir noe problem. Selvsagt vil MC og sånt gå mye lettere, men tingene som dropper der vil vel bli for dårlige for level 70's, slik at de må heller ta en fremtidlig instance. (Kommer vel ny raid instance hvis levelcapen økes?)

5070033[/snapback]

 

Problemet er folk som har brukt utrolig mye tid på å få seg de aller beste itemene som er for lvl 60.

 

Dersom lvl-capen blir økt til 70, vil disse itemene bli ubrukelige, og folk føler seg snytt og blir likegyldige til spillet. En del kommer til å innse hvor bortkastet tid dette har vært og vil slutte å spille.

5071627[/snapback]

 

Med andre ord syns du mer content og mulighet for mer spilling er negativt? Tror du ikke mange går litt lei dersom det ikke kommer noe nytt? Det ville jeg gjort, men vi er jo forskjellige.... Uansett så kommer det jo flere og bedre ting en kan strebe etter å oppnå - vi har da hele tiden visst at nye ting blir lagt til etterhvert.

 

En kan jo kaste vekk en del tid tidligere i spillet også ved å skaffe items, gjøre alle quests og instanser osv, men er ikke dette egentlig det spillet går ut på? Virker på mange at det å få/oppnå noe er det som betyr noe og ikke veien dit. Level 1-60 betyr altså ikke noe, det er bare noe en må gjøre for å gjør end-game ting?! Jeg er ihvertfall totalt uenig i det.

 

Kanskje jeg er en smule off topic nå :hmm:

Lenke til kommentar
Rykter fra Gaming Steve

 

Men, tror egentlig ikke  at levelcapen blir noe problem. Selvsagt vil MC og sånt gå mye lettere, men tingene som dropper der vil vel bli for dårlige for level 70's, slik at de må heller ta en fremtidlig instance. (Kommer vel ny raid instance hvis levelcapen økes?)

5070033[/snapback]

 

Problemet er folk som har brukt utrolig mye tid på å få seg de aller beste itemene som er for lvl 60.

 

Dersom lvl-capen blir økt til 70, vil disse itemene bli ubrukelige, og folk føler seg snytt og blir likegyldige til spillet. En del kommer til å innse hvor bortkastet tid dette har vært og vil slutte å spille.

5071627[/snapback]

 

Med andre ord syns du mer content og mulighet for mer spilling er negativt? Tror du ikke mange går litt lei dersom det ikke kommer noe nytt? Det ville jeg gjort, men vi er jo forskjellige.... Uansett så kommer det jo flere og bedre ting en kan strebe etter å oppnå - vi har da hele tiden visst at nye ting blir lagt til etterhvert.

 

En kan jo kaste vekk en del tid tidligere i spillet også ved å skaffe items, gjøre alle quests og instanser osv, men er ikke dette egentlig det spillet går ut på? Virker på mange at det å få/oppnå noe er det som betyr noe og ikke veien dit. Level 1-60 betyr altså ikke noe, det er bare noe en må gjøre for å gjør end-game ting?! Jeg er ihvertfall totalt uenig i det.

 

Kanskje jeg er en smule off topic nå :hmm:

5071741[/snapback]

 

Jeg skjønner poenget ditt, og for meg er det det å oppnå mål i form av items og døde bwl-bosser som er morsomt, for deretter å kunne bruke disse itemene til å være ekstra sterk i PvP (jeg legger til at min største glede i spillet er å oppnå nye mål med guildet mitt, eksempelvis da vi tok ragnaros for første gang). Jeg innrømmer gjerne at mye tid har gått med til kjedelige ting for å få litt bedre items. Du må heller ikke tro at jeg ser veien til 60 som en jobb i stedet for moro, men progresjon er min største drivkraft i spillet.

 

Jeg innser at dette (utvide til lvl 70) er en grei måte å utvide spillbarheten til spillet, men for meg har dette vært et spill som jeg ikke har planlagt å spille i det uendelige, men å spille til jeg er ferdig, dvs drept de sterkeste "bossene" og fått det beste utstyret. Moro etter dette vil være å spille PvP med utstyret jeg har utifra dette. Det virker som om blizzard har tenkt det annerledes:P

 

Jeg har begrenset tid til å spille WoW. Dersom min progresjon ikke kan få noen ende som virker realistisk å oppnå, vil jeg miste motet.

 

Løsningen min blir nok enten

 

-å ikke kjøpe ekspansion pack og fortsette med gamle wow etter at ekspansion kommer, og spille på lvl 60 content i PvP og andre ting med mitt ("zomgwtfpwn-utstyr" til jeg er lei.

 

eller

 

-å kjøpe ekspansion pack starte på nytt i ekspansion med en ny klasse og motsatt faksjon og å ta dette som et helt nytt spill der spillet slutter etter de sterkeste "bossene" ved lvl 70 (i stedet for ved lvl 60). Dette vil til slutt ende i det samme problemet igjen, da en ny ekspansionpack kommer og lvlcapen blir ytterligere økt.

 

Jeg vil ikke overføre min lvl 60-karakter til ekspansionpacken og fortsette der. Jeg hadde sannsynligvis ikke hatt det samme synet om jeg akkurat hadde blitt lvl 60 og hadde hatt utstyr deretter.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...