Backbone Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 HAR IKKE ANELSE hvor jeg skulle plassert denne tråden, så derfor legger jeg den ut i offtopic. Sliter litt med winampen min. Når jeg har spilt en sang, vil den ikke fortsette til neste sang. hjelp
Backbone Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Når software er mongo, hva gjør du da? IKKE reinstallere iallfall. Vet det går an å fikse dette problemet. Spørsmålet er: "hva kan jeg gjøre for å få ordnet dette problemet, slik at winamp fortsetter på neste sang i playlisten?" -Og setter pris på svar på spørsmålet, og ikke flere sånne idiotiske kommentarer.
Jan Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Backbone: Wtf? Det er winamp..? Det tar deg 1 minutt å fikse! Det er ikke akkurat et OS fra helvete du skal installere.
ASDASDKL2131 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Høyreklikk i hovedvinduet til Winamp -> Options -> Preferences -> Options -> Manual playlist advance (i.e. no automatics) Thomas
Backbone Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Høyreklikk i hovedvinduet til Winamp -> Options -> Preferences -> Options -> Manual playlist advance (i.e. no automatics) Thomas 5059918[/snapback] jepp, du hadde nok rett. fant det ut like før jeg så posten din, men takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå