moestue Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Har en 8-9 mnd gammel pc som jeg prøvde å bygge billigst mulig, men endte opp på endel dyrere enn det jeg hadde planlagt. Spec'en kan dere lese i signaturen og som dere ser så er det en internett maskin sånn som den er nå. Kunne tenkt meg å ha muligheten til å spille cs og andre spill, men ikke doom og sånn syke greier. Hadde tenkt meg noe bedre enn GeForce Fx5200 liksom. Gidder ikke gi mer enn 1000-1200 kr ca. Noen som har tips? Kjøper en Kingston Value brikke på 512 så jeg har 1GB totalt. Edit: Er snakk om AGP kort! Endret 24. oktober 2005 av moestue
Raspeball Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jo. Kanskje du finner et billig 6600GT eller noe i den dur på en eller annen nettbutikk. Dette er vel kanskje òg et godt kjøp.
kongpoppe Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jo.Kanskje du finner et billig 6600GT eller noe i den dur på en eller annen nettbutikk. Dette er vel kanskje òg et godt kjøp. 5053658[/snapback] Ikke kjøp det! Jeg leverte nettopp inn mitt 6800 le til Komplett pga svart skjerm/restart. Og hvem vet ? Det kan kanskje være dette. Kjøpte det fordi det skulle være bra å klokke, men det hjelper jo lite når jeg knapt kunne spille noen spill.
nahojdat Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Vil anbefale 6600GT til den prisklassen ja, får mye for pengene med de kortene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå