Gå til innhold

En Guid Wars Newbie spør


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt til level 5. Jeg syntes spillet er kjedelig. Når jeg går utenfor byen jeg begynner i dukker monsterene opp på akkurat samme plass hver gang. Dette blir ensformig. Det er umulig å gå alene rundt da bare dør jeg, så derfor må jeg helst ha med disse data medspillerene og dele bonusene med. Jeg er forresten Warrior/Monk. Det er ca 3 uker siden jeg fikk det og i overkant av 2 uker siden jeg la det på hylla. Det virker også som om monsterene blir vanskeligere på de samme stedene ettersom jeg kommer opp i level, noe som jeg syntes er teit. Jeg har også fått bli med i en Guild etter at jeg spurte en her på forumet, men har ikke spilt siden og har ikke fått testet åssen det virker. Det som jeg syntes var mest positivt var at det var ikke noe problem å få sverd og skjold når du var lav level av noen som var høyere level gratis.

 

Ellers lurer jeg på hvordan en som er lav level kan tjene raske penger?

 

Det går an å kjøpe materialer til f.eks. armor for å lage dem selv? Eller du kan ta med materialer og få en fyr til å lage det for deg?

 

Hva har fargen på rustningen å si? Black dye o.s.v.

 

Jeg føler jeg burde lest en bok på størrelse med bibelen for å skjønne alt som foregår i spillet og det virker for meg litt håpløst særlig fordi jeg ikke kjenner noen som spiller det. Dette er vel lettere om jeg begynner å spille i en guild regner jeg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har netop startet lvl 5 er ingenting du holder bare på med trening.

Har du kommet til den nye verden?

Når du blir lvl 20 får du være med i GuildBattles, dere har kamper mot andre Guilds som gjør at ranken deres blir bedre.

Synes du skal gi spillet mer og gi det en sjangse til det er bra og blir bedre.

Du kan ikke ha spilt det spesielt mye lvl 5 på ca 1 uke?

Også morsomt når du får "venner" i spillet.

Dyes har ingen betdning bare kult.

Spillet handler mye om kamper mellom 8vs8 som krever god sammarbeid og et "build" som du vil lære mer av.

 

BTW: Har blit bannet fra spillet av en merkelig grunn som jeg ikke gidder å forklare.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Jeg følte også at det var veldig vanskelig i starten, og jeg bare virra rundt uten mål og mening. Når jeg endelig gikk til academy så skjønte jeg ingen verdens ting, hva faen er dette? Folk på alle kanter, jeg dauer, så er Rurik her, ny verden pfffftt...

Virra litt rundt i Ascalon før jeg endelig gikk ut en portal, og jeg dreiv og prøvde å føre en samtale med de henchmennene som fighta PvP kampen med meg.

 

Alt var mildt sagt kaos, jeg hadde ikke penger, men etter litt mer tid så ordna det seg. Bare gi det litt mer tid :)

 

Edit: Fargen på rustningen spiller ingen rolle. :thumbup:

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Hvor er denne portalen og hvorfor driver spillere med høyere level å selger ting i newbee verdenen. Ascalon virker jo som en stor salgsplass for spillere. Det er tydeligvis ikke sånn at du ikke kan returnere hit. Hvilke level er det normalt å være på når du kommer ut i den virkelige verden?

 

Må være en idè å joine en guild tidlig da så de kan gi deg tips om hva som er en bra build?

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp blitt medlem av en norsk guild, når jeg var inne i kveld var ingen andre fra guilden inne så jeg hadde ingen å spør så da gjør jeg det her.

 

Henchmen'ene i guildhallen er level 20 istedet for level 3 som de i Ascalon er. Hvorfor kan jeg ikke få disse med meg på oppdrag? Er det fordi jeg har for lav level?

 

Når jeg var i Guildhallen så jeg at jeg kunne adde flere personer i "partyet" istedet for 4 kunne jeg nå ha 8, skjedde dette når jeg ble medlem i guilden?

 

Oppe til venstre i bildet så står det en liste over servere/districts, hva er dette og hva skjer om jeg bytter over til en annen?

 

Det var alt for denne gangen :)

Lenke til kommentar

De henchmennene i guild hallen brukes i Guild vs Guild kamper, og du kan ikke få med deg dem på vanlige oppdrag. Henchmennene får høyere og høyere lvl jo lenger du kommer i spillet. I starten er de lvl 3 og 5 og lignende, i end game er de lvl 20.

 

Det samme gjelder også for størrelsen partyet ditt kan ha. Det kan være 2 i pre-searing, 4 i old ascalon, deretter 6 og til slutt 8.

Lenke til kommentar
Ellers lurer jeg på hvordan en som er lav level kan tjene raske penger?

 

Den raskeste måten å tjene penger på er å plukke opp alle items du finner, og selge dem i byene :thumbup: Når du blir litt høyere lvl kan du også tjene penger på å eskortere folk til andre byer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...