Ehcoj Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Som sagt i emnet. Spiller et kvarter eller no og plutselig forsvinner bare lyden helt uten grunn. Har integrert Soundmax lydkort
Uncas Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hadde du sjekka readme ville du sett at spillet sliter med soundblaster. Er nok fiksa i patch. Visst ikke, så slå av hardware acceleration på lyd i DX
Ehcoj Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Takk, prøver å finne patch'en jeg da
TSP Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Spillet er enda ikke til salg i Norge, det blir utgitt her den 4. November, men andre muligheter for hvordan han har skaffet det er: 1. Han har kjøpt det fra USA. 2. Han vant konkurransen på gamer, eller har vunnet en annen av konkurransene der man kunne få det litt før. 3. Han har lastet det ned ulovlig. Jeg velger å tro at det IKKE er det siste .
Tordenflesk Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Takk, prøver å finne patch'en jeg daDen er vel kun tigjengelig gjennom AOE3 sin autopatcher-sak. Endret 25. oktober 2005 av Tordenflesk
B-QL Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) http://www.agecommunity.com/gameUpdates.aspx 1.01 patchen; http://aom.zone.com/aoe3patch-10to101.exe Fixed a bug in the command manager that caused slow performance when CPAIs were in the game Fixed a bug that caused sound effects (and sometimes music) to stop playing Fixed a problem where unplayed dialogue lines made the Campaign scenarios stop working Fixed a bug on the Postgame screen that allowed players' names to be edited Fixed a bug where all players would hear the selection sound for HC cards played Fixed a bug that kept the ESO connection problem dialog box from closing Fixed a bug in the Portuguese tech TEAM Early Dragoons that kept some civilizations from training their anti-cavalry units until the Industrial age Fixed a bug that made abundant resources available in the single-player Campaign Fixed a bug that did not let the host launch the game once the number of players was reduced below the number that had clicked ready Tweaked movement code to improve the responsiveness of units Changed formations so that unit types keep their setting even when grouped with different types NETWORK AND ESO FIXES 1.01 Fixed a bug in the Unresponsive Player dialog box so that it closes once consensus is reached Endret 25. oktober 2005 av B-QL
Trollpeis Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Som sagt i emnet. Spiller et kvarter eller no og plutselig forsvinner bare lyden helt uten grunn. Har integrert Soundmax lydkort 5052850[/snapback] Jeg Har Akkurat samme Problemet.. jævlig irriterende.. fant du noen løsning på problemet?? håpe pachen funke .. er forøvrig veldig skuffet over spillet.. da AOE 2 var en klassiker som gav meg enorme forventninger til 3èrn ETTER OG HA LAGT INN PACH ER PROBLEMET MED ATT LYDEN FORSVINNER DÆR FREMDELES ): HVA SKAL JEG GJØRE?? Endret 13. november 2005 av jamex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå