Gå til innhold

AOE III lyd forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt i emnet. Spiller et kvarter eller no og plutselig forsvinner bare lyden helt uten grunn. Har integrert Soundmax lydkort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du sjekka readme ville du sett at spillet sliter med soundblaster. Er nok fiksa i patch. Visst ikke, så slå av hardware acceleration på lyd i DX

Skrevet

Spillet er enda ikke til salg i Norge, det blir utgitt her den 4. November, men andre muligheter for hvordan han har skaffet det er:

1. Han har kjøpt det fra USA.

2. Han vant konkurransen på gamer, eller har vunnet en annen av konkurransene der man kunne få det litt før.

3. Han har lastet det ned ulovlig.

Jeg velger å tro at det IKKE er det siste :) .

Skrevet (endret)

http://www.agecommunity.com/gameUpdates.aspx

1.01 patchen; http://aom.zone.com/aoe3patch-10to101.exe

Fixed a bug in the command manager that caused slow performance when CPAIs were in the game

Fixed a bug that caused sound effects (and sometimes music) to stop playing

Fixed a problem where unplayed dialogue lines made the Campaign scenarios stop working

Fixed a bug on the Postgame screen that allowed players' names to be edited

Fixed a bug where all players would hear the selection sound for HC cards played

Fixed a bug that kept the ESO connection problem dialog box from closing

Fixed a bug in the Portuguese tech TEAM Early Dragoons that kept some civilizations from training their anti-cavalry units until the Industrial age

Fixed a bug that made abundant resources available in the single-player Campaign

Fixed a bug that did not let the host launch the game once the number of players was reduced below the number that had clicked ready

Tweaked movement code to improve the responsiveness of units

Changed formations so that unit types keep their setting even when grouped with different types

NETWORK AND ESO FIXES 1.01

Fixed a bug in the Unresponsive Player dialog box so that it closes once consensus is reached

Endret av B-QL
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Som sagt i emnet. Spiller et kvarter eller no og plutselig forsvinner bare lyden helt uten grunn. Har integrert Soundmax lydkort

5052850[/snapback]

Jeg Har Akkurat samme Problemet.. jævlig irriterende.. fant du noen løsning på problemet?? :(

håpe pachen funke .. er forøvrig veldig skuffet over spillet.. da AOE 2 var en klassiker som gav meg enorme forventninger til 3èrn

ETTER OG HA LAGT INN PACH ER PROBLEMET MED ATT LYDEN FORSVINNER DÆR FREMDELES ):

HVA SKAL JEG GJØRE?? :mad:

Endret av jamex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...