Megnus Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Noen som vet om det går å bytte minne i dette kortet? (har nøyaktig samme kort som på bildet) Link: http://www.eluzion.net/ATI-X800.jpg Endret 24. oktober 2005 av Zuckron
Apoc_ Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Nei, det er ikke mulig å gjøre. Det går vel muligens hvis du er ekstremt god med elektro-teknikk eller hva det heter. Men for den vanlige mann i gata er det ikke mulig å bytte minnebrikker på et skjermkort.
Megnus Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Jeg trodde da det var noen kort det var mulig på jeg. Det sa de på spaceworld
Elensar Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Nei, det er ikke mulig å gjøre. Det går vel muligens hvis du er ekstremt god med elektro-teknikk eller hva det heter. Men for den vanlige mann i gata er det ikke mulig å bytte minnebrikker på et skjermkort. 5052197[/snapback] Elektronikk, ikkje elektroteknikk. Å skifte ei minnebrikke på eit skjermkort vil være umogleg sidan kretsane er så små og avanserte. Dette blir laga av spesielle maskiner og eit menneske vil aldri ikkje klare å gjere den jobben. Dei som har sagt dette, har tatt feil eller så har du misforstått. Edit: skriveleif... Endret 24. oktober 2005 av Elensar
MrLee Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Det er spaceworld, 99.9999999999% sikker på at det er selgeren som ikke har snøring. (sånn målt opp imot at poster lissom skulle høre feil ) Endret 24. oktober 2005 av MrLee
Megnus Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Dere har helt sikkert rett Han sa nemlig at akkurat denne ram brikken gikk ikke ann å ta ut. Da måtte jeg ha et annet kort lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå