Gå til innhold

TES: It came to me in a Dream - Morrowind


Anbefalte innlegg

kort gledesutrbrudd: er Guildmaster i Fighter's Guild. :D

 

Bad news: har drept en sånn slave-mann. han skal jeg for Bal Molagmer stjele en ring. men han er borte. så jeg tror ringen er borte også. men er jeg nødt til å gjøre alle Bal Molagmer-questene før jeg kan "Persuade Hrundi" for så å bli Guildmaster? han er nemlig borte og jeg finner ikke ringen (brasillon altså)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men, enchanting, er det bare Helm som kan ha Constant Effect? får ikke til noe annet :cry:

5110327[/snapback]

Det har å gjøre med soulgemen. Du må ha enten en Golden Saint eller en Ascended Sleeper (og derfor Grand Soul Gem for å fange dem, ettersom de er de eneste som kan fange disse beistene). De fleste beist som begynner med "Dagoth" er Ascended Sleepers; de ligner på klumper med mange snabler.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Happiness: har drept Dagoth Ur! :D i en level av 51, var guildmaster i MASSE før jeg i det hele tatt begynte på Mainquesten. ble -sinnsyk- med en gang jeg fikk Wraithguard, Keenig og Sunder, brukte under 10 slag med Keenig på Dagoth :p etter heart'et så klart. er i Mournhold nå og driver litt av der, og snart skal jeg bli Werewolf :D gleder meg.

Lenke til kommentar
Cheat for å få ringen.

 

åpne console

skriv

 

Player->additem exquisite_ring_brallion 1

 

;)

5099528[/snapback]

Fyskam :ohmy:

5196608[/snapback]

Med så mange bugs i spillet, eller hvis det er ting du ikke kan gjøre noe med (som at du har drept en viktig fyr eller mistet en viktig ting du ikke trodde var viktig), så er det "lovlig". Det finnes ikke noe mer irriterende enn en quest i journalen som du ikke kan fullføre.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Cheat for å få ringen.

 

åpne console

skriv

 

Player->additem exquisite_ring_brallion 1

 

;)

5099528[/snapback]

Fyskam :ohmy:

5196608[/snapback]

Med så mange bugs i spillet, eller hvis det er ting du ikke kan gjøre noe med (som at du har drept en viktig fyr eller mistet en viktig ting du ikke trodde var viktig), så er det "lovlig". Det finnes ikke noe mer irriterende enn en quest i journalen som du ikke kan fullføre.

5197526[/snapback]

Det er helt sant da men når folk gjør det av latskap så er det fyfy ;)

Synst ihvertfall jeg da

 

Jeg har egentlig ikke hatt noen problemer med akkurat at det ikke fungerer som det skal jeg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...