MiSP Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg bladde gjennom spillsamlingen min i dag, og kom til min store glede over Mechwarrior 4: Mercenaries. Jeg installerte det og skulle til å spille, men så oppdaget jeg til min store skuffelse hvor dårlig grafikk det plutselig var blitt. Etter å ha sagt noen stygge ord inni meg om teknologiens alt for raske utvikling og hjernens konstante tilvenning av nye standarder, la jeg det fra meg igjen. Det jeg lurer på, er: finnes det noen nyere spill per dags dato som har noenlunde samme gameplay som Mechwarrior? Jeg savner virkelig det... Jeg syntes spillet var ganske godt laget, det føltes virkelig som om du satt i en schwær kraftig maskin da du ga full gass med joysticken (styrte med en Sidewinder ) og mech'en akselererte sakte, men sikkert opp i hastighet, du hørte "dunk-dunk" når den gikk, skjermen gikk opp og ned (noe den ville gjort i en sånn maskin), og du fyrte løs på andre store beist med kraftige våpen... Men det var litt kjipt når jeg plutselig oppdaget at modellene i Mechwarrior 4 var flate og bestod av alt for få polygoner enn det som er sunt for dagens grafikkort og gaming-oppsett generelt sett. Jeg har prøvd demoer av spill der navnet kunne tilsi noe lignende gameplay, men ble skuffet da disse egentlig bare var rene FPS-spill, hvor personen du vanligvis styrer i andre FPS-spill er byttet ut med en mech. Endret 23. oktober 2005 av MiSP
MiSP Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 *bump* Argh, inlegget må visst bestå av minimum 14 tegn. Here you go...
ØysteinT Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Microsoft drev på med MechWarrior 5 for et par år siden, men det ble stoppet fordi de ikke var fornøyd med hvordan spille ville bli. Istedet har de drevet med MechAssault-serien for Xbox siden da. Man lever fremdeles i håpet om en ny Mech-simulator for PC.
MiSP Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Er det noen flere som vet om lignende spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå