Gå til innhold

warriors, dere burde være stolte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
javel...vi får vel bygge et tempel til den allmektige warrioren og tilbe dere døgnet rundt!

:roll:

5045391[/snapback]

tull, jeg peiker bare på det jeg trenger jeg :)

bra jeg er horde, eneste som bruker plate er Warrior :)

Skrevet
javel...vi får vel bygge et tempel til den allmektige warrioren og tilbe dere døgnet rundt!

:roll:

5045391[/snapback]

tull, jeg peiker bare på det jeg trenger jeg :)

bra jeg er horde, eneste som bruker plate er Warrior :)

5056424[/snapback]

Og bra er det, så lite plate som det dropper :mad:

Møtte på en paladin med valor og onslaught girdle i silithus, måtte bare ta en /mock. Nå kan de jo hende det dropper dobbelt opp med plate for alliance, men likevel..

Skrevet

Har selv en pala som jeg bruker i MC, speccet Holy seff. Livet til en pala kan tegnes slik:

Lvl1-59: retribution og lek warrior

Lvl60: Respecc Holy og vær en cleansadin/healadin

Selv i MC var det en run jeg måtte offtanke, dette var på corehoundpacks pga vi ikke hadde nok warriors. Merkelig nok så var det warriors som ikke klarte holde sin hund i aoe området (regner med dere vet hva som foregår på packs). Siden jeg er holy specc ble det bare å slå ivei med Seal of Fury, ergo, pala funker noenlunde til off-tank men er ikke å anbefale.

Palas utgjør en viktig del i et raid, dere skulle knele for oss før vi i det hele tatt vurderer å buffe dere med salvation^^

Palas er helter, eneste class som faktsik offrer seg for raidet med å trykke på "Divine Intervention" (btw, palas som ikke vet hva dette er bør/skal re-rolle warrior ASAP)

Boost pala for PVP, NERF the shammyman!

Skrevet

Warrior har dem tøffeste/stiligste fighte-animasjonene i wow, kanskje i sterk konkuranse med rogue's, men da sistnevnte har en rekke begrensninger i form av armor og våpen så var valget helt klart for meg. Men det skal også nevnes at jeg aldri har likt magi på verken film eller i spill, så jeg hadde jo omtrent ikke valg i valg av klasse!

Det er grusomt å se når Hunter alten min skyter arcane shots (en slags teit energiklump), men den må brukes av logiske grunner.

Men mitt hjerte ligger hos warrior main'en min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...