Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 5 på Xbox Live


Toa

Anbefalte innlegg

Eneste jeg kan si er: Skandale! Ut med pakket! Grav'an ned! osv...

 

Det er nesten umulig å finne spillere å spille mot! Velger jeg "Create Match" tar det ofte en halv time før noen connecter. Søker jeg etter spill finner den sjelden noe som helst.

 

Alle andre på xbox live har samme problem.

 

Dette holder ikke, Konami! I forhold til PES4 er det SVÆRT få forskjeller i online delen på xbox. Men det er vanskeligere å finne folk å spille mot. Tragisk! Brukte de et år på dette?!

 

Jeg kommer til å laste ned warez versjonen av PES5 på PC med VELDIG god samvittighet, slik at jeg kan spille online. Samme gjorde jeg med PES4. Jeg betaler ikke nye 5-600 kroner for å kunne spille online.

 

(må likevel si at spillet er genialt å spille mot venner!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste jeg kan si er: Skandale! Ut med pakket! Grav'an ned! osv...

 

Det er nesten umulig å finne spillere å spille mot! Velger jeg "Create Match" tar det ofte en halv time før noen connecter. Søker jeg etter spill finner den sjelden noe som helst.

 

Alle andre på xbox live har samme problem.

 

Dette holder ikke, Konami! I forhold til PES4 er det SVÆRT få forskjeller i online delen på xbox. Men det er vanskeligere å finne folk å spille mot. Tragisk! Brukte de et år på dette?!

 

Jeg kommer til å laste ned warez versjonen av PES5 på PC med VELDIG god samvittighet, slik at jeg kan spille online. Samme gjorde jeg med PES4. Jeg betaler ikke nye 5-600 kroner for å kunne spille online.

 

(må likevel si at spillet er genialt å spille mot venner!)

5044796[/snapback]

 

Hvorfor kjøper du Xbox spill nå ? Nå som 360 kommer med samma spillet ? Det samme gjelder Fifa 2006, jeg begriper ikke hvorfor ikke folk venter...

Lenke til kommentar

1. utgave for xbox 360 kommer ikke før neste høst.....så slettes ingen skam å kjøpe dette spillet nå, som forøvrig er fantastisk foruten problemene med Optimatch på live. Finner greit kamper selv med dette problemet, men håper virkelig de fikser det med en patch asap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...