Singularitet Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg sitter og prøver å lage meg en webside ved hjelp av Word2003. Når jeg skal lagre så blir det lagret som en *.mhtml fil. Er det et filformat som kan brukes? Eller blir det problemer med enkelte nettlesere? På forhånd takk
Slettetavmeg Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Word fungerer generelt sett dårlig til å lage websider med. Bruk heller notepad++/jedit el. til å skrive kode, eller et WYSIWUG-prog som Dreamweaver.
Singularitet Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Tenkte det var greit å prøve med Word, så slipper man å prøve programmer i 30 dager..... Men skal prøve noe så jeg slipper koder. Er amatør serru
mandela Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) da kan du bruke nvu, det er gratis, opensource, enkelt og tilgjengelig for win, lin og mac: http://www.nvu.com/ Endret 21. oktober 2005 av modellmakt
Goscinny Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 word + webside = søppel Sjekk om det fulgte med FrondPage i Office-pakka. Det virker litt bedre, men er fortsatt ikke optimal. Hvis du vil slippe koding, kan du [bOLD]"kjøpe"[/bOLD] Dreamweaver, som er et WYSIWYG-program WYSIWYG = What you see, is what you get = det du ser, er det du får
Singularitet Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Kjøpte Home Edition, så der er det ikke noe FP. Har prøvd ut FP før, og synes det er et greit program. Skal sjekke ut de nevnte program!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå