nzch Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Heisann, mitt Abit Nf-7-s v2.0 gjikk nettopp dukken. Så fekk eit gratit Abit KD7-G av ein kompis. Dette støtter jo imidlertidli kun FSB 333, noe som viste seg å være svært så elendigt for meg. Siden eg har ein AMD XP 2500+ barton som kjørte 11,5x240 stabilt før med mit NF-7. Men nå kunne e gkun kjøre den som ein Xp2500. Desutten har dette eit VIa K400 brikkesett som eg synest ikkje har noe god ytelse. Så nå vil eg kjøpe det beste HK til socket A, har sett 2 stykker eit Abit AN-7 som ingen netlevrandører har på laget, og så kom eg over dette kortet K7N2-Delta2-Platinum, nForce2 400Ultra, Socket A, FSB400, GLAN, SATA RAID, Firewire, Dual DDR400 men kunne ikkje finne noen tester på det, noen som har noe å tilføle om dette kortet? Er dette bra til: -overklokking -ytelsemessigt -stabilt -bra osv Eller noen som selger eit AN-7 kort? Eller noen som veit kor eg kan kjøpe eit? Takk for kjappe svar. Forresten om eg ska oppgradere Cpuen min og hovudkortet, kva vil det beste eg kan få ver? For ikkje supåermykje penger, men det beste HK og CPU, har ein Kingstone 1024 pc3200 brikke som kosta 2500 kroner, så må ver noe som går med det. takk Helsing Per Daniel Pettersen
Ar`Kritz Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hva med dette? Hvor mye er "ikke supermye"?
nzch Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 trenger eit som eger seg bra til klokking, det der har max databushastighet på 333, etter det eg leser så:!
RulleRimfrost Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 trenger eit som eger seg bra til klokking, det der har max databushastighet på 333, etter det eg leser så:! 5039157[/snapback] Databusshastighet henspiller på at det offisielt støtter 333 prosessorbuss, ikke minnebuss. Minnet er 400 offisielt også. Uofisielt støttet forrige versjon av det kortet 474 (2x237) synkront, så det kan klokkes det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå