Zindex Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Alle utenom meg surfer avgårde i kjempefart og det ser så himla morsomt ut, mens jeg får halv fart og så ebber det ut helt til jeg stopper så kommer jeg ikke videre for da er jeg havnet på en liten sten midt ute i himmelen. Hva er styremekanismene for å speede hele tiden og hoppe? De som surfet sa de ikke brukte hoppe-knappen, og de brukte strafeknappene, men jeg får det ikke helt til, har nesten klart det, men bare på ett brett for da gikk det fremover og jeg svingte ikke.
Rampage Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Det kreves skills - ikke crouch - bruk strafekeys Ha skills Spill mye på et map, ta surf_egypt for eksempel, lett nybegynner surfing evnt. surf_water_run
Ksungam Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Er det noen spessielle innstillinger du må ha på servern? Husker en kamerat satte på noe greier på lan så gikk det no jævlig
brd Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Alle utenom meg surfer avgårde i kjempefart og det ser så himla morsomt ut, mens jeg får halv fart og så ebber det ut helt til jeg stopper så kommer jeg ikke videre for da er jeg havnet på en liten sten midt ute i himmelen. Hva er styremekanismene for å speede hele tiden og hoppe? De som surfet sa de ikke brukte hoppe-knappen, og de brukte strafeknappene, men jeg får det ikke helt til, har nesten klart det, men bare på ett brett for da gikk det fremover og jeg svingte ikke. Du bruker A og D.... Endret 20. oktober 2005 av izoren
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Er det noen spessielle innstillinger du må ha på servern? Husker en kamerat satte på noe greier på lan så gikk det no jævlig mange surfemap krever Sv_airaccelerate "100" Du bruker A og D.... Det er da absolutt ikke noe problem å surfe med A og D..
Zindex Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Ok, da fant jeg ut hva som var problemet. Når folk sa bruk strafeknappene trodde jeg at jeg skulle trykke dem annenhvergang hele tiden, mens det egentlig var slik at jeg skal _holde inne_ knappene. Høyre for venstre fall og venstre for høyre fall, og da gikk alt mye lettere. Det kreves ennå litt trening for å klare det så elegant slik som de andre, men nå kommer jeg hvertfall mye lengre fremover Endret 21. oktober 2005 av Zindex
Newt32 Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Som sagt før i den siste surfetråden; Jo høyere sv_airaccelerate og FPS man har, jo bedre blir det å surfe. Man får mer fart og det er lettere å holde seg oppe! Her er et lite tips; jo høyere fart man har når man "lander" på surf-platformen, jo høyere fart får man, generellt sett... Endret 21. oktober 2005 av Newt32
Torjus Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Noen som har prøvd surf_10x_final? Beste jeg prøvd til nå. Det og surf_1337_xxl Annbefaler battlefield.no sin surf server!
Sunims Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 surfmaps er morro , men når jeg prøver å sette sv_accelerate til 10 så blir den automatisk satt til 5 igjenn Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Newt32 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ja. Sette sv_airacclerate til 100.
DurinVIII Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Liker nesten alle surfmaps jeg... Men surf_1337 er jo en av de bedre. Surf_10x er ikke så verst den heller. Forøvrig så kan jeg også anbefale battlefield.no sin server. Den har norske folk på den, det er nesten alltid en admin på, og de som spawncamper/killer blir kicka, så det er en veldig fin server å spille på
Torjus Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Liker nesten alle surfmaps jeg... Men surf_1337 er jo en av de bedre. Surf_10x er ikke så verst den heller. Forøvrig så kan jeg også anbefale battlefield.no sin server. Den har norske folk på den, det er nesten alltid en admin på, og de som spawncamper/killer blir kicka, så det er en veldig fin server å spille på 5087169[/snapback] Second that
Newt32 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Synes de fleste surf maps er kjedelige. De er som regel ganske lett og kort...
Torjus Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Spiller du 1.6 eller CSS Newt32? Jeg har prøvd begge deler og synes surf maps er mye enklere og gøyere på CSS, enn 1.6!
Newt32 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) For det meste spiller jeg 1.6, har spillt en del surf maps på Source også. Og det er rett som du sier, de er mye mindre/enklere/lettere på Source. Endret 2. november 2005 av Newt32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå