Gå til innhold

Civilization IV klar for utgivelse (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fokus på Multiplayer!!

 

Gjorde mange forsøk på å spille Civ 3 PTW/Conquest i multiplayer, men det ble rett og slett ikke særlig morsomt sammenlignet med singleplayeren. Dessuten tok det vanvittig lang tid, får håpe de har gjort jobben denne gang. Jeg har knapt spilt singleplayer-spill de siste 5 årene, blir for kjedelig.

Endret av oysteini
Lenke til kommentar
Endelig fokus på Multiplayer!!

 

Gjorde mange forsøk på å spille Civ 3 PTW/Conquest i multiplayer, men det ble rett og slett ikke særlig morsomt sammenlignet med singleplayeren. Dessuten tok det vanvittig lang tid, får håpe de har gjort jobben denne gang. Jeg har knapt spilt singleplayer-spill de siste 5 årene, blir for kjedelig.

 

Vil nå kanskje si at civ egner seg best kalde vinternetter med singelplayer. Gameplayet tar rett og slett for lang tid til at det blir spennende. Meeeen hvis de skulle finne en måte å gjøre det spennende så hadde jo det vært fint :)

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Jeg TROR Civ 4 tilbyr realt time strategi i multiplayer. Mener jeg har lest det et sted. Men er neimen ikke sikker.

5036893[/snapback]

 

Real time? Det har ikke jeg finni noe av... noe av sjarmen med civ er jo at det skal være turnbasert? Fant noe på Civfanatics:

Players will be able to compete in traditional turn-based or simultaneous move games either on a network or via the Internet

 

Jaja, morro blir det uansett :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...