Arsenal_RULES Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke gamet offline spill siden Morrowind perioden min for 2 år siden. Har kun gamet CS/CSS, men nå trenger jeg noen offline spill, som jeg kan kose meg med. Liker alt! Noen anbefalinger?
Tahiro Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 F.E.A.R Serious Sam 2 Quake 4 SSX: On Tour Bare for å nevne noen
Shaper^ Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) World of Warcraft (lover deg bare, selv om det er online) F.E.A.R/Quake4 Age Of Empires 3 ect. Endret 20. oktober 2005 av Shaper^
aboplotok Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Off-topic: Hoj, her var bra med orddelinger! Tydelig at du har spilt mye CS ja Men i alle fall, gode PC-spill til å kose seg med: Psychonauts Beyond good and Evil Geniale spill ^^
Acrid Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 System Shock 2 - Verdens beste spill 5033696[/snapback] Fasiten!
-morten Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Krakkel spetakkel ABC kan tydeligvis være en god start.
Jørgen Sørheim Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 System Shock 2 - Verdens beste spill 5033696[/snapback] Hør, hør.
sigurdtk Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Sjekk denne siden for gratis fullversjoner av spill!! her er den
Saet Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Vil virkelig anbefale Fable som kom til Pc for ikke så lenge siden.
Morten K Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Da har du kanskje ikke spilt Far-Cry heller? Det er et spill ALLE bare MÅ spille.
Arsenal_RULES Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 Oblivion ser for godt ut til å være sant, tror du jeg kan spille det (3ghz,1024mbram,geforce 6600gt)? - Har bemerket meg at CivIV kommer snart, jippi - System Shock 2 har jeg ikke hørt om en gang Er så sykt mange midt på 3n spill I dagens spillsamfunn mangler man de helt perfekte spill, som da Final Fantasy 7 kom ut, for å ikke nevne Red Alert 2. I dag er det bare spill som virker bra med desverre ikke holder mål, som DOOM3, dritt. HALF-LIFE2, ok....
Blue--Sky Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Far Cry er sinnsykt bra (tror det koster 79kr på gamzone.no nå.. og det er latterlig billig.. ) (spiller fortsatt mp daglig )
Arsenal_RULES Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Har sett litt på Far Cry, virker ikke så gøy Endret 20. oktober 2005 av Arsenal_RULES
Annema Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Skrev nettopp om dette spillet på en annen tråd, men får så være. Jeg gleder meg i hvert fall til The Movies, som kommer fra de samme som har lagd Black and White og Fable. Men det kommer ikke før i november. Men der kan man i hvert fall drive sitt eget filmstudio og, ikke minst, lage sine egne filmer. Så det er jo verdt et forsøk
Potetdamen Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Neverwinter nights og alle expansions! gogogo!
StianGH Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ikke gamet offline spill siden Morrowind perioden min for 2 år siden. Har kun gamet CS/CSS, men nå trenger jeg noen offline spill, som jeg kan kose meg med. Liker alt! Noen anbefalinger? 5033234[/snapback] Ja, nå skal vi se. Lage et fint inlegg. Har for lite å gjøre klokka 12 på natta... Er ikke så hypp på andre spill en action spill nå jeg da. Med unntak av WoW da selføleglig. Så her skal du få en del action titler, som kan holde deg gående i utallige måneder. Følger du denne listen og spiller gjennom spillene, har du fått med deg alt. Da kan du lene deg tilbake å vente til Half-Life 3, eller F.E.A.R 2 kommer ut, for da har du prøvd det beste som finnes på denna kloden. (*****) Half-Life 2 (****) F.E.A.R (***) Splinter Cell Chaos Theory (**) Halo (*) Quake4 - Jeg er helt seriøs når jeg sier at du ikke trenger å spille et FPS spill på en god stund etter å ha rundet disse spilliene. De er invisteringer i total underholdning... Må bare advare mot F.E.A.R, fyttifaen, rett før proppen gikk! Lista oppforbi er en sånn må spilles liste. Under her kommer en haug med andre titler som skiller seg ut, i all sin glans. (1) Deus Ex: Invisible War - Et helt fortreffelig spill hvis du liker action og litt karakter-spesialisering. Og super-ting-og-tang. Cyber-chicks, cyber-våpen og cyber-hjerne er stikkord her. (2) Command & Conquer: Generals - Et neste hvilket som helst C&C spill skiller seg ut, men Generals (og RA2) er, synes jeg, de beste. Atombomber, tanks, infanteri og store baser med flust av bygninger er stikkord for C&C's spill. (3) Grand Theft Auto (Vice City + San Andreas) - Enten liker du ikke blod, eller så er du ikke gamer. Har du ikke spilt dette spillet så skal du ikke gjøre annet de neste dagene enn å spille. Tenker på Vice City nå jeg. Frihet, valgmuligheter, biler, våpen, penger, båter, hitman-opplegg og sinte politistyrker er ting å merke seg. (4) Far Cry - Stor øy. Turist. Monster. Bang-banger. Deilig combo der. Hard pakket action som kan gi en skikkelig utfordring ligger på denne CDn. Og ikke glem landskapet! Spillet er ikke bare gøy å spille, men deilig å se på! (5) Thief: Deadly Shadows - Likte du ikke Splinter Cell CT, eller liker du heller sniking med pil og bue? Da er detta noe for deg. Mørk, skummel og dødelig. Det er deg det. Ta for deg oppdrag, stjel penger, ta kverken på fienden på de kuleste metodene. Slukk lyset med en vann-pil, hør på vakten som prøver å finne ut hva som skjedde. Et raskt stikk me daggern'. Åya, det kan vi digge. (6) Prince of Persia: Warrior Within - Vil du være Gud? Strø rundt deg med lemlesta fiender, men liksom ikke dø? Dette er hack n' slash på sitt beste. Med en mørkere story en 1ern, må du forme selve tiden for å redde deg selv fra... deg selv? (7) SWAT 4 - "Flash deployed!" "Enter and clear!" Bang bang. "Hostage down!". (8) Doom 3 - Likte du F.E.A.R? Da er dette et absolutt must. Et spill som bare så vidt blir flyttet bort til glede for folka på Monolith (F.E.A.R). Monster, store våpen og en forlatt, ukjent planet (mars?). Også du da. Der har du det. (9) Battlefield 2 - Skammelig bra multiplayer, men diskuterbar singleplayer. Kjempe kul Commander mode som bringer mulig pwnage på bordet. Ikke bare skyting og holding av flag punkter. Nei, nå har du muligheten til å senke fiendene i dammen. Artilleri, radar-scan, ammo-kasser i fallskjerm. Yezz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå