Straffa Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 fant denne siden http://www.gtacentral.com/carpetdweller/gta3lcs.html her kan du se forskjellen mellom gta lcs og gta 3! dæven jeg gleder meg!
Vrengtpolvott Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 fant denne siden http://www.gtacentral.com/carpetdweller/gta3lcs.htmlher kan du se forskjellen mellom gta lcs og gta 3! dæven jeg gleder meg! 5027895[/snapback] Fy faen dette blir fett, GTA3 er absolutt det beste GTA spillet!
Straffa Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 (endret) enig! gta lcs har også multiplayer! ingen som vet om det støtter internett, men tviler litt på det håper det kommer noen fete radiokanaler Endret 19. oktober 2005 av avanore
Bromlexl Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 tror ikke du trenger å tenke på radiokanalene.....så vidt jeg er informert så skal du kunne bruke "user track list" fra minnekortet....så du kan ha alle sangene du vil. Men når det er sagt så er det nok å vente et par bra kanaler....for eksempel K-Chat og lignende.... Ser meget bra ut dette spillet. Gleder meg som en liten unge på julaften
Hr. Jenssen Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 enig!gta lcs har også multiplayer! ingen som vet om det støtter internett, men tviler litt på det håper det kommer noen fete radiokanaler 5028377[/snapback] Vet ikke om det blir muligheter for nett-spilling, men multiplayer blir det masseivs av. Det kommer flere MP-moduser (husker ikke om det var 6 eller 8), og alle sammen skal være temmelig nye ("re-makes" av gamle MP-moduser som Deathmatch og Team Deathmatch, men med nye vrier).
Straffa Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 (endret) tror ikke du trenger å tenke på radiokanalene.....så vidt jeg er informert så skal du kunne bruke "user track list" fra minnekortet....så du kan ha alle sangene du vil. Men når det er sagt så er det nok å vente et par bra kanaler....for eksempel K-Chat og lignende.... Ser meget bra ut dette spillet. Gleder meg som en liten unge på julaften 5029645[/snapback] det er vist hele 10 radiokanaler som er med i spillet! håper de får med noen fete 80-90 tall rock! utrulig hvor mye som de har klart og få med på en UMD disk til 1.8 GB men så har de har jobbet hardt også. de har bygd opp helt fra grunnen av Endret 19. oktober 2005 av avanore
Bromlexl Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 tror ikke du trenger å tenke på radiokanalene.....så vidt jeg er informert så skal du kunne bruke "user track list" fra minnekortet....så du kan ha alle sangene du vil. Men når det er sagt så er det nok å vente et par bra kanaler....for eksempel K-Chat og lignende.... Ser meget bra ut dette spillet. Gleder meg som en liten unge på julaften 5029645[/snapback] det er vist hele 10 radiokanaler som er med i spillet! håper de får med noen fete 80-90 tall rock! utrulig hvor mye som de har klart og få med på en UMD disk til 1.8 GB men så har de har jobbet hardt også. de har bygd opp helt fra grunnen av 5030709[/snapback] Høres bra ut......har ingenting imot 80 og 90talls rock....INGENTING IMOT DET!! Får vel bare krysse fingrene i spenning. Men blir bra uansett. 6 spiller i multiplayer....Ja 6!! Pluss at det siste (mapet/øya) er større en på GTA3...så vi får faktisk et større område i dette spillet. Ganske så bra. Men når man tenker på hvor stort et vanlig spill til PSP er 300mb-800mb......så er det klart plass til mer. Dette spillet skal kjøpes.....Ikke noe piratkopi av dette spillet nei. Dette skal stå på hyllen mens UMDen surrer så lett i PSPen 28oktober....sooooon
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 http://psp.ign.com/articles/661/661082p1.html omtale. 9\10.
invalid_user Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Spillet kan være forsinka. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307445
Bromlexl Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Spillet kan være forsinka. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307445 5057917[/snapback] NOOoooooOOOOooooOOOOOoooooo!!!!
ttt Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Dragon Hunter Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 LCS har vesentlig finere teksturer enn GTA3...
ttt Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Kommer GTA: LCS bare til PSP? 5070421[/snapback] Det kjem nok bare på PSP.
Anbefalte innlegg