Tåkefyrste Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Vi har også bestemt i vårt guild at noe loot går til visse klasser, slik som Earthshaker til paladins først, og spinalreaper til warriors først.
Vaktmestern Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 du kan jo lese på DS forumene, alle sier at Diego er livsfarlig. Har kun sett han vinne i dueller om begge crusaderne hans procer.
Sigga Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Uhm, litt OT: Hva skjer hvis det er ingen som vil ha et item?
Ildflue Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 På servern min er det en hunter som har den dere Garr daggeren. og en annen som har onyxia 1h øksa (husker ikke navnene på itemene) jeg spurte dem hvorfor..d e svarte: for meele fighting, jeg hadde klikka i vinkel hadde jeg vært en rogue eller warrior og blitt outbidda av en huntard 5031320[/snapback] Garr-sverdet er (var) det beste sverdet for en hunter i spillet. Onyxia øksa derimot suger... Vi får desverre by på alt vi vil ha, men vi har ikke så retarted bidding system så det vi gjør er at den som byr mest, vinner!
Omar Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Hvem somhelst kan "by" på hvilkensomhelst item hos oss. F.eks en Shaman kan ta perditions blade om han har mest dkp. Vi har egentlig aldri hatt no problemer med dette, siden vi ikke har retards i guilden...
JPNord Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 På servern min er det en hunter som har den dere Garr daggeren. og en annen som har onyxia 1h øksa (husker ikke navnene på itemene) jeg spurte dem hvorfor..d e svarte: for meele fighting, jeg hadde klikka i vinkel hadde jeg vært en rogue eller warrior og blitt outbidda av en huntard 5031320[/snapback] Garr-sverdet er (var) det beste sverdet for en hunter i spillet. Onyxia øksa derimot suger... Vi får desverre by på alt vi vil ha, men vi har ikke så retarted bidding system så det vi gjør er at den som byr mest, vinner! 5032790[/snapback] Det er både en dagger og et sverd som dropper fra Garr. Sverdet har fine stats for en hunter, mens daggeren har ingen stats i det hele tatt kun raw-damage.
OlaTK Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 ikke noen veldig strenge regler, stort sett at den med mest DKP får det de vil ha
Iver. Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Uhm, litt OT: Hva skjer hvis det er ingen som vil ha et item? 5032751[/snapback] daggern sa jeg, altså den der med shadow ting, brutality kunne jeg likt å hatt selv!
different Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 du kan jo lese på DS forumene, alle sier at Diego er livsfarlig. Har kun sett han vinne i dueller om begge crusaderne hans procer. 5031612[/snapback] Har ikke hørt noe av det. Veldig få alliance som er gode i PvP uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå