Fisken90 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hei =) Har lastet ned noe men det er ett iso format. Hvordan åpner jeg dette? Trenger jeg ett eget program? Glad for svar
TBJ Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 ISO buster og Daemon Tools er to av mange programmer som kan lese ISO filer.
Wipeout Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Mulig det bare er meg som er veldig mistenksom, men jeg bare lurer på hva du har lastet ned, jeg. Fortell oss gjerne hva det er, så skal jeg hjelpe deg. Det virker bare litt mistenksomt siden det er post nr. 1 og du lurer på hvordan man åpner .iso filer. Hadde det vært en linux distro så pleier det å følge med en forklaring på hvordan man brenner den ut. Men skulle det vise seg at det er legitime saker, så får du ha meg unnskyldt.
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) *Fjærnet av meg selv* Endret 18. oktober 2005 av Klikka_bZerk
Mythos Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er også litt mistenksom, og tror at de som laster ned lovlige saker i iso format som regel vet hva de skal gjøre med filen. Ofte skriver også de som spør at det er spill eller filmer det er snakk om. Jeg har sluttet å svare på spørsmål om hva folk skal gjøre med iso/bin/cue filer, for sist gang jeg gjorde det fikk jeg en advarsel av moderator for å hjelpe til med warez... Jeg lastet forresten ned en iso fil selv i går som var helt lovlig, en ny beta av Windows Vista fra Microsoft.
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er også litt mistenksom, og tror at de som laster ned lovlige saker i iso format som regel vet hva de skal gjøre med filen. Ofte skriver også de som spør at det er spill eller filmer det er snakk om. Jeg har sluttet å svare på spørsmål om hva folk skal gjøre med iso/bin/cue filer, for sist gang jeg gjorde det fikk jeg en advarsel av moderator for å hjelpe til med warez... Jeg lastet forresten ned en iso fil selv i går som var helt lovlig, en ny beta av Windows Vista fra Microsoft. 5026763[/snapback] Takk for tipsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå