VTW Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er ganske sikker på at dette går an. Men jeg husker ikke hvordan! Der for lurer jeg på hvordan jeg kan sette på at det skal komme en spesiell lyd når en spesiel kontakt logger på i mesenger!
VTW Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Messenger Plus! løser saken. 5023892[/snapback] Men Messenger Plus! har jo et veldig dårlig rykte med tanke på virus/spyware
The_Darkness Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Messenger Plus! løser saken. 5023892[/snapback] Men Messenger Plus! har jo et veldig dårlig rykte med tanke på virus/spyware 5023945[/snapback] bruker det selv og har enda ikke opplevd noe virus/spyware. bare å hake av for å ikke legge inn sponsorprogramene..
Jubelsau Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Du trenger ikke Messenger plus! for det. Verktøy-> Alternativer-> Varsler og lyder-> Trykk på knappen som det står Lyder på.
Theoneask Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Einaste grunnen til at msn messenger plus har fått dårlig rykte er fordi folk har godtatt og instalere sponsorprogram. Bere og ikkje gjere dette og alt går bra:)
Chakl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Messenger Plus er fri for spyware og sånt hvis du ta vekk krysset om å installere bundlet software.
endrebjo Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Messenger Plus! løser saken. 5023892[/snapback] Men Messenger Plus! har jo et veldig dårlig rykte med tanke på virus/spyware 5023945[/snapback] Nei. Saken er at hauger av uerfarne fyker gjennom installasjonen og trykker ja på alt de kommer over.Programmet spør fint og høflig om du ønsker å installere et sponsorprogram, og gir godt uttrykk for at du ikke trenger å gjøre det hvis du ikke har lyst. Denne meldingen har mange tatt som en "ja, jeg godkjenner lisensavtalen"-greie som er nødvendig for å få lov til å installere, derfor har de trykker ja uten å lese hva som står der, eller å prøve å installere når de trykker nei. Viser bare folks uvitenhet/dumskap.
VTW Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Du trenger ikke Messenger plus! for det. Verktøy-> Alternativer-> Varsler og lyder-> Trykk på knappen som det står Lyder på. 5024114[/snapback] Fulgte rådet ditt. Men jeg endte bare opp med muligheten til å endre lyden når ALLE logger på. Jeg vil ha samme lyd til alle untatt 1 person. Men jeg vil helst slippe å instalere Messenger +! Selv om det er virusfritt...
Jubelsau Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Du trenger ikke Messenger plus! for det. Verktøy-> Alternativer-> Varsler og lyder-> Trykk på knappen som det står Lyder på. 5024114[/snapback] Fulgte rådet ditt. Men jeg endte bare opp med muligheten til å endre lyden når ALLE logger på. Jeg vil ha samme lyd til alle untatt 1 person. Men jeg vil helst slippe å instalere Messenger +! Selv om det er virusfritt... 5028756[/snapback] Ok. Da veit jeg ikke.
endrebjo Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Men jeg vil helst slippe å instalere Messenger +! Selv om det er virusfritt... 5028756[/snapback] Hvorfor det egentlig? Det kan gjøre ufattelig mye nyttig. Egendefinerte navn, POP-mail-varsler, tabber i chattevinduet, og flotte logger. Endret 19. oktober 2005 av endrebjorsvik89
VTW Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Men jeg vil helst slippe å instalere Messenger +! Selv om det er virusfritt... 5028756[/snapback] Hvorfor det egentlig? Det kan gjøre ufattelig mye nyttig. Egendefinerte navn, POP-mail-varsler, tabber i chattevinduet, og flotte logger. 5030614[/snapback] Dette er jo fint. Men dessverre er det KUN denne muligheten som jeg synes kunne vært kjekk å ha. de andre driter jeg egentlig i!
VTW Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Vel... Problem løst... Jeg lastet ned Messenger plus! i dag. Takk for gode råd! det funker fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå