Gå til innhold

15agi eller crusader enchant

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg velge? kun det ene eller en blanding?

er dagger rogue.. driver mest med pvp, men blir litt pve engang i blant.

30/8/13 bs/ab build

Videoannonse
Annonse
Skrevet

crusader enchant i main-hand.. dette gir deg 100 str og 100 + på et annet i 15 sek og det er ganske bra i pvp.. er ikke rogue selv men har et par kamerater som er rogues og begge ville valgt crusader framfor 15 agi..

Skrevet

Spørs vel egentlig litt på hvilke våpen du bruker. Du som bruker daggere bør vel egentlig satse på +5 damage på Main hand, og +15agi på offhand, er i hvert fall det jeg har hørt er best.

Men for combat spec så er det dual crusaders som er best, i hvert fall PvE. Til meg proccer det non-stop med dual crusaders, og +100 (noen ganger tom. +200) attack power merkes rimelig godt.

Skrevet (endret)

Crusader gir deg 100 str i 15sec og healer deg fra ca. 75-150.

Ville hatt crusader på ett av våpenene ja, digger det :D 200 ap er endel

Endret av M@R7!N
Skrevet
Crusader gir deg 100 str i 15sec og healer deg fra ca. 75-150.

Ville hatt crusader på ett av våpenene ja, digger det :D 200 ap er endel

5024451[/snapback]

Dual crusaders proccer mer. 1 strength gir bare 1 attack power til rogues, og det er svært sjeldent begge proccer samtidig, så detr blir vanligvis 100 attack power når crusader proccer.

Skrevet

+5dmg er vesentlig dårligere enn både crusader og +15agi.

Crusader vil gi best burst - når det proccer. Er man uheldig, kan det gå en hel kamp uten en eneste proc. +15agi er best overall, siden det gir crit, ap og dodge passivt. Crusader er en pve-enchant for rogue.

Skrevet
Edit: lagg = dobbeltpost.

5025380[/snapback]

Billig (maks 5g) og bra. Jeg erstattet crusader enchanten til en fyr med en weaponchain. Han syntes weaponchainen gjorde mer nytte for seg. (han var warrior, og ville ikke bruke deathgrips pga. dårlige stats)

Skrevet (endret)
Weapon Chain er kjekt i pvp. Som warrior kan man smelle på Stonghold, som rogue er valget enten Weapon Chain eller Bloodfang Gloves.

5028048[/snapback]

Tro det eller ei, men på min server (shadowmoon) finnes det ikke noen som kan lage stronghold gauntlets lengre. :(

Endret av likferd
Skrevet
Tro det eller ei, men på min server (shadowmoon) finnes det ikke noen som kan lage stronghold gauntlets lengre.  :(

5028916[/snapback]

Bare en kar på alliance som kan lage de på min server også... Han tjener fett for å si det slik.

Skrevet

Crusader er altfor uforutsigbart til å være noe spessielt god i PvP, i mine øyne. Om du har to daggers til Main-hand kan du jo gå for +5 Damage på Dagger1 i Stealth for mer Ambush output, og +15 Agility på Dagger2 i Unstealth for mer AP på angrep generelt. Dette er selvfølgelig ikke en billig utvei, men om du har råd, why not.

Og selvfølgelig +15 Agility på Offhand, eller kanskje en fiffig liten Lifesteal, selv om Proc enchants fungerer generelt sett mye bedre i Mainhand.

Skrevet

Enig I mye av det som er sagt her. Har selv spilt en del både rogue og hunter, og stats-messig går disse klassene stort sett ut på det samme.

Personlig ville jeg ha gått for en dual med +15 agi for å få en stabil og "forutsigbar" dps. De 15 agility du går glipp av om du går for crusader kan kanskje være det lille som skal til noen ganger for å dodge den fæle execute'n som warriors elsker å henrette oss med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...