Gå til innhold

Kjøp av data , Verdt pengene ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en 21 tommer eizo skjerm nå og trenger en ny data ( Min data fungerer men ikke av de beste)

 

 

Uansett , jeg så DENNE annonsen på finn.no og tenkte at det kanskje kunne vært noe.

 

Men spørsmålene er :

 

Er den verdt det ?

 

Kan jeg spille spill som Black and white 2 , Fear , Far Cry , Doom 3 osv på 1600x1200 max alt ?

 

 

Jeg bruker også data en del med Photoshop , Corel Painter IX osv :)

 

 

Venter på positive og raske svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC'en så bra ut den. Kommer til å takle alle dagens spill fint. Dog ble jeg litt skeptisk når jeg så bildet av kabinettet. Er det et Qtek kabinett ?

I såfall så er det vell også Qtek strømforsyning som jeg vet mange har vært

plaget en god del med.

Men for å ha det sagt, så får du bygget deg en veldig bra PC u/skjerm til rundt 9000 kroner.

 

-z00l-

Lenke til kommentar
PC'en så bra ut den. Kommer til å takle alle dagens spill fint. Dog ble jeg litt skeptisk når jeg så bildet av kabinettet. Er det et Qtek kabinett ?

I såfall så er det vell også Qtek strømforsyning som jeg vet mange har vært

plaget en god del med.

Men for å ha det sagt, så får du bygget deg en veldig bra PC u/skjerm til rundt 9000 kroner.

 

-z00l-

5022473[/snapback]

 

Ok , jeg tviler på om jeg skal slå til . Men grunnen til at jeg har lyst til det er pga jeg har satt sammen pcèr før osv å kan det sånn passe. Men jeg har ikke tid til å gjøre det. Er det muligt å bestille noe fra komplett også komme inn til dem med min pc slik at de kan bygge den for meg ?

 

 

Jeg har f.eks Floppydisc , Nec(ny dvd brenner) , 2 harddisker , Kabinett (som er mye fetere en det på bildet) , og litt annet .

Lenke til kommentar

Hei

 

Her er forresten mine data specs nå :

 

 

AMD Athlon XP, 2000 MHz 2400+

 

Tagan 480W Strømforsyning

20+24pin, ATX+BTX, SATA, fra 21dbA

 

TwinMOS 512MB DDR PC3200

184pins, 400Mhz, CL2.5, 32Mx8/16

 

NEC DVD recorder ND-3540A IDE

 

Western Digital Caviar 8 mb chace 200 GB IDE 7200 RPM

 

Western Digital Caviar 8 mb chace 80 GB IDE 7200 RPM

 

Thermaltake Armor Sort

 

Mus/Tastatur

 

XFX GeForce FX5500 128MB DDR AGP8X, Tv-Out, DVI-I, Retai

 

MSI Hovedkort Socket A KM4M-V

 

 

 

 

Kunne dere gi meg litt info om hva jeg bør beholde og hva jeg skal ha nytt av ?

 

 

Hvor mye tar komplett i betaling om jeg kommer inn med min pc hos dem og ber dem å sette den sammen ?

 

Vil gjerne ha en maskin som tar alle spill som en drøm :)

 

Trenger da :

 

Hovedkort

 

1 raptor harddisk ?

 

Cpu

 

Skjermkort

 

Minne

 

 

 

Noe mer ?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

På tide med ny pc om du spiller mye.

 

Jeg vil anbefale deg og droppe den pcen og la heller netshop bygge pcen din. Er bare og velge deler selv, og la de bygge den. Så får du med garanti og hele pakka.

 

Deler:

-AMD64 3700+

-2gb ram

-gefroce 7800gt

-Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI

-og finn et stil rent kabinett (se lian li og cool master)

 

Bare spør om det er noe du lurer på:)

Endret av _Prime_
Lenke til kommentar
På tide med ny pc om du spiller mye.

 

Jeg vil anbefale deg og droppe det

5022564[/snapback]

 

Jeg kan vel bruke harddiskene mine :hmm: ?

 

Hvor mye vil prisen ende på om jeg skal ha en veldig bra pc uten skjerm , tastatur og mus ?

 

 

Gi meg noen forslag eller sett sammen om dere ønsker :yes:

5022573[/snapback]

 

 

Harddiskene og strømforsyninga kan du bruke i ny pcen :) har laget et lite forslag i posten over.

 

 

Edit: Men når du skal handle legger du bare denne i handle kurven, så bygger de den for deg og sender den.

Endret av _Prime_
Lenke til kommentar

Det jeg ville gjort var å bestille en ny Pc fra netshop uten skjerm, bestilt med liten harddisk, og bare en enkel billig cdrom. Da får du en ferdigbygd pc som er testet og med garanti, deretter ville jeg satt inn den største harddisken og dvd-brenneren, . Deretter selger du den andre maskinen på bruktmarkedet eller til en kompis.

 

Kan aldri tro at du mister garantien ved å gjøre dette, men ring eller send mail til netshop så hjelper de deg med alle spmål du har. Si ifra hva slags harddisk du har slik at du er sikker på å få HK som du kan koble de til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...