Gå til innhold

SB X-Fi XtremeMusic - tilkopling av ekstern utgang


Anbefalte innlegg

Sidan eg allereide har mikrofon og headset inn/utgang i kabinettet mitt, kjøpte denne versjonen fordi eg ikkje har bruk for halvparten av ut- og inngangane som er i frontmodulen til dei andre bundlane av dette kortet, og derfor ikkje gidd kaste vekk pengar på denne. Ikkje har eg plass til den i kabinettet mitt heller.

 

Eg tenkte det skulle vere ein enkel sak å berre kople dei 5-6 enkeltpinkontaktene til mikrofon og headset rett på 26-pins kontakta på lydkortet, men den gang ei. Det var ingen oversikt over pinnane til denne 26-pinskontakta i verken hurtigstartsguiden, eller manualen på cden (som forøverig var ganske så elendig). Eg kontakta derfor Komplett, men dei viste ingenting og henviste meg til Creative Support Europa/Norge. Dei viste heller ikkje om ein slik oversikt, og foreslo eg kunne prøve og feile til eg fekk det til å fungere, noke eg ikkje er villig til å gamble med. Dei virka veldig lite villige til å hjelpe, og foreslo eg kunne kjøpe frontmodulen, noke som jo er uaktuelt. Det kan vel seriøst ikkje vere så firkanta at denne oversikten er hemmelighetsstempla eller noke liknande, så det ikkje er mulig å få tak i den. Latterlig elendig at den ikkje er med i manualen i alle fall.

 

Noken som har peiling på kor eg kan finne denne oversikten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på det samme.

Men jeg skal kjøpe X-Fi Fatal1ty FPS-versjonen (fungerer med nForce4)

Da får jeg drev-modulen også, men utgangene på den vil ikke bli brukt (grunnet dør på kabinett)

Noen ekstra muligheter der?

 

Ref. til dette innlegget:

Jeg tror jeg har sprukket allerede. Men!

X-Fi Fatal1ty FPS-versjonen skal fungere fint på nForce4.

Selv om modulen ikke vil bli brukt til annet enn volumjustering og fjernkontroll-mottaker (Men IR fungerer ikke gjennom metalldøren heller)

 

Jeg har også mic og headset 3.5mm-jacks på fronten av kabinettet, som hadde vært digg å tatt i bruk.

 

Hvor kan jeg koble enkeltpin-kontaktene fra disse jacksene, for å få lyd fra lydkortet?

Er det mulig direkte på modulen? Tviler.

Tenkte det skulle være enkelt å koble de på 26-pin-kontakten på lydkortet (den til modulen, om jeg er heldig og får solgt den).

 

Men etter litt søking, så fant jeg denne tråden, med nøyaktiv samme spørsmål ;)

SB X-Fi XtremeMusic - tilkopling av ekstern utgang (Meget bra forklart også)

5043111[/snapback]

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fekk til svar frå Creative Europa (Norge) at denne pinoversikten ikkje var tilgjengelig for offentligheta, pga. tilkopling av ikkje originalt utstyr medførte at garantien ikkje gjeld lenger. Men fekk og beskjed om eg berre kunne søke på nettet, for pinoversikten var den same på Audigy 2 / Audigy 2 ZS (Audigy 1 er annleis), og det var masse om den saka på nettet.

 

Har søkt masse rundt på nettet no, og det kan virke som det ikkje er håp. Kan virke som det berre er digital ut/inn på denne 26/36 pins kontakta, så dermed kan ein ikkje kople seg rett på med mic/headset. Må vist til å mekke litt elektronikk (digital til analogkonverter) sjølv. Jævla kjipt.....

Lenke til kommentar
Fekk til svar frå Creative Europa (Norge) at denne pinoversikten ikkje var tilgjengelig for offentligheta, pga. tilkopling av ikkje originalt utstyr medførte at garantien ikkje gjeld lenger. Men fekk og beskjed om eg berre kunne søke på nettet, for pinoversikten var den same på Audigy 2 / Audigy 2 ZS (Audigy 1 er annleis), og det var masse om den saka på nettet.

 

Har søkt masse rundt på nettet no, og det kan virke som det ikkje er håp. Kan virke som det berre er digital ut/inn på denne 26/36 pins kontakta, så dermed kan ein ikkje kople seg rett på med mic/headset. Må vist til å mekke litt elektronikk (digital til analogkonverter) sjølv. Jævla kjipt.....

5109536[/snapback]

Surt, surt og surt.

Er du 100% sikker på at det kun er digitalt? Fant du oversikt over Audigy 2/2 ZS?

Jeg gir ikke opp håpet om å finne noen søte analoge-pins, om du ikke er sikker.

 

Er det kun digitalt, så har drev-modulen som følger med fatal1ty-versjonen har en innebygget digital til analog-converter med andre ord.

Triste nyheter, om det er tilfellet. Ble ganske vanskeligere for de fleste nå.

Da jeg snakket med Creative visste de ingenting om den saken. Jeg burde fått snakket med noen andre, som kunne det.

 

Kjempebra research av deg, forresten.

Kjekt at du tok deg tid til å svare i tråden, selv om du fant "løsningen" selv ;)

Lenke til kommentar

Skal ikkje sei 100% sikkert kva som er rett eller ikkje. Men det er i alle fall det resultat eg fekk inntrykk av med Audigy 2 / 2 ZS. Altså at det er BERRE digital ut/inngangar på AD_EXT kontakta. No kan det selvfølgelig vere annleis på X-Fi, men fekk beskjed av Creative at den var identisk med Audigy 2 / 2ZS. Har ikkje sett på frontmodulen til X-Fi, men er ganske så sikker på det er i alle fall litt elektronikk i den, så det er vel i tilfelle mest sannsynlig digital til analog konverter ++.

 

Her er eit par relevante linkar eg fann angåande Audigy 2 / 2 ZS:

http://www.devhardware.com/forums/multimed...tors-15584.html

http://www.driverheaven.net/showthread.php...79&page=1&pp=15

 

Forum på Creative kan også vere greit å sjekke innom.

 

Korriger meg gjerne om eg har komt til feil konklusjon, elle rnoken finn ut noke anna. Er fortsatt veldig interessert i å få til frontkontaktene i kabinettet. Har foreløpig berre kopla headset til bak på kortet som ei nødløysing (splitta til høgtalar og headset). For min del er det i alle fall uaktuelt å kjøpe frontmodulen separat då eg ikkje har plass i kabinettet, sjølv med 12 5 1/4" modular i fronten på Stackerkabinettet mitt. Alt er i bruk. 6x til 2 4-i-3 hd-modular, dvd brennar og rom, 2 viftestyringar, frontmodul til hk, og frontmodul som høyrer til kabinettet.

 

La også med ein pinoversikt eg fann til Audigy 2 / 2 ZS. Denne skal vere identisk på X-Fi, men om det er korrekt at det berre er digital hjelper det jo ikkje då ein må til å mekke litt elektronikk sjølv.

post-8564-1131234228_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...