GÃ¥ til innhold

endelig rydda kabinettet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

dataen min har tidligere bare hengt i en atx ramme med røykpakke som støtte til vifte osv,

endelig fått rydda kablene i kabinettet jeg har nå, ble fornøyd, samtidig bytta jeg skjermkortkjøler til arctic cooling og flasha kortet til xp og satte i en rambrikke til,, vel brukt fredag kveld :tease:

sånn blei det ihvertfall, bildene er tatt med k750

Endret av bassaddict
Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow 7 replies uten bilder :thumbup::tease:

skjedde en feil da jeg uploada bildene, men uploader på nytt nå, i tillegg sperra hw.no brukern min, siden jeg registrerte på nytt etter feil med pålogginga etter oppdateringa dems.

uansett her kommer bildene

dsc005464tg.th.jpg

dsc005837ky.th.jpg

dsc005820vo.th.jpg

dsc005795gp.th.jpg

dsc005572vo.th.jpg

dsc005673yx.th.jpg

dsc005725ek.th.jpg

det var det :hmm:

Skrevet (endret)

viste fram rambrikka kjølern og sleevsa, tok egentlig bare de skarpeste bildene etter en skikkelig ustø fotorunde :D

edit:og som du sikkert skjønner er det trang inni der spes når kjølern vender nedover :tease:

Endret av -Bassaddict-
Skrevet

Har samme type kjøler som deg, jo! Den er dritsvær, ikke sant? Jeg måtte droppe min Northbridge kjøleblokk pga den kjøleren der. Fint ble det uansett.

Skrevet
viste fram rambrikka kjølern og sleevsa, tok egentlig bare de skarpeste bildene etter en skikkelig ustø fotorunde  :D

edit:og som du sikkert skjønner er det trang inni der spes når kjølern vender nedover  :tease:

5029505[/snapback]

Hehe, Ok.

Jeg kjøpe meg røde ramkjøler fra Ebay. Ble bare mye finere med dem på!

Skrevet
Har samme type kjøler som deg, jo! Den er dritsvær, ikke sant? Jeg måtte droppe min Northbridge kjøleblokk pga den kjøleren der. Fint ble det uansett.

5029508[/snapback]

ja ganske stor, men jeg hadde ultimatekjølern før, og den er svær oppå og, så det var egenlig helt greit

Skrevet

OT: Btw, nice bilder til å være tatt med mob.

Har en liggnende kjøler liggende, nv silincer 2. men den passet ikke til mitt fx5500 (low profile), men jeg får en zalman snart :D

Er du fornøyd med kjøleren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...