Glenn Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hei! Finnes det et PCSMS-program til W800i? Slik at jeg kan koble W800i til pcen, og sende SMS fra et program på pcen? Er så mye enklere, enn å skrive på mobilen! Noen som vet?
Powers Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hei! Finnes det et PCSMS-program til W800i? Slik at jeg kan koble W800i til pcen, og sende SMS fra et program på pcen? Er så mye enklere, enn å skrive på mobilen! Noen som vet? 5014332[/snapback] Hvis du bruker kombinasjonen Telenor/Outlook kan du jo bruke dette: http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mo...ms_outlook.html Fungerer bra. Mulig NC el. andre har tilsvarende, det vet jeg ikke.
Glenn Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Er ikke et slikt program jeg er ute etter, da. Ja, NetCom har det samme. Men jeg har YoungTalk, og det funker ikke på programmet til NetCom!
tvilling81 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 men det programmet har du brukt det? jeg har brukt det tidligere men mottaker har tendens til å få masse rare tegn i sms de får fra meg sendt fra programmet. og det blir mindre tegn du kan skrive og tror jeg. noen som har funnet ut av programmet? norsk versjon av den=?===?? Du kan bruke dette programmet. 5017786[/snapback]
robot Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg bruker mobileagent. Programmet kobles enten over kabel eller bluetooth. Man kan bruke programet for å ringe, sende tekstmeldinger og sjekke statusen for telefonen. Programmet kan lastes ned her.
Betenkt Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kan en eller annen si meg HVORDAN man kobler til en SE W550i til FMA via USB-kabel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå