zeox Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 worldedit er ikke på dvden 5014437[/snapback] regner med du mener en map-editor? SDK'en kommer senere. antakeligvis innen en måned
Uxzuigal Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Nice, fullførte F.E.A.R. nå , storyen var veldig bra, setter den et hakk under Quake 2 og Deus Ex som beholder tronen, men dette er en klar annenplass når det gjelder storylines, meget underholdene. Grafikken er imponerende, spesielt mot slutten med mørke koridorer, eksplosjoner og pulserende kraftige lys, utrolig bra laget, synd det ikke ble brukt mer av disse effektene tidligere i spillet dog.
_Spook_ Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Testet spillet litt motvillig nå og må si at hypen rundt dette spillet er trist. Spillet er jo helt tåpelig og ikke engang en mediocre fps. Man bruker 80% av tiden på å gå rundt i trange ganger, kontorer og varehus i nesten totalt mørke, og dette sammen med slike hyperurealistiske helt svarte skygger gjør jo at du bare såvidt ser det som skjer (noe som i å for seg er bra med tanke på at dette kommer i kategori med doom 3 *grøss*) Må si at horroraspektet er skremmende og skvettfaktoren er høy til tider, men synes ikke det hører hjemme i en fps av denne typen og det gjør i allefall ikke kreditt for de høye reviewscorene enkelte steder. Og forsøket på å smette dette inn i storyen eller bygge storyen rundt dette må ha kollapset halvveis for fear tangerer også doom 3 her. Grafikken er bare heltrist og maskinkravene er urteite for en engine som dette. Må myse godt med øynene for å se det sluker maskinvare her, ja, og ikke engang da finner man noe som ser bedre ut enn far cry, doom 3. Og når man tenker på at doom3 enginen takler store områder bedre enn denne så er nok dette en engine man bare må la dø i rennesteinen. Effekter og skuddvekslinger er til tider tøffe, men det er ikke nok til å forsvare dette. Denne geniale AI'en er så godt som ikkeeksisterende og i de fleste rom man går inn i står fienden helt uvitende med ryggen til og man kan drepe de alle før de rekker å sette igang de små grå. Lengtet til tider etter scriptede fiender som i HL2, dette gir iallefall en fin førstegangs opplevelse. Våpenlyder, våpenfeel og våpen generelt er helt uinnspirerte og direkte stygge og heslige å bruke. Bare pistolen er verd å ha, men også kulehullene til den omskriver betegnelsen på horestygg. At noen med respekt for seg selv kunne la kulehull som ser ut som inverterte kuruker passere er langt utenfor min rekkevidde. -TwiiK 5016835[/snapback] Hehe...flott å se at du har skikkelig satt deg inn i spillet...NOT! Sett opp vanskeligheten liltt du, så skal du få se hva AI'en er god for. Sett grafikken på maks så ser du også hva grafikkmotoren er god for. Skal være enig at til tider er det ikke noe spesielt med dette spillet. Men overall er det et veldig bra FPS spill. På langt nær like engasjerende som Far Cry...
Mala Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 "Testet spillet litt motvillig nå og må si at hypen rundt dette spillet er trist" Testet det motvillig? Som å spilt gjennom det eller bare et par brett? Virker som du har forhåndsbestemt deg negativt til spillett siden du absolutt måtte gjøre det motvillig :!: Det er godt eg veit at vi to har forskjellig oppfatninger av spillet, gleder meg til Tirsdag
cock hammer Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) slett posten min takk. Endret 17. oktober 2005 av cock hammer
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Husker SP-demoen og den lille jenta som står rett over stigen når jeg klatret ned; <Fyll inn mage høytropende bannord her!!> det var oppkvikker ja! Lurer på hvordan hele versjonen er nå som den er ute. Finner det ut iløpet av ca. 20minutter tenker jeg. mvh
joa1234 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Fikk min kopi i dag fra Gamezone.no Forhåndsbestilte det i sommer en gang. Fikk også med T skjorte og noe annet stash:) Er det bare å vente til jeg er ferdig på jobb da:) woho
Spirre Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 jeg bestillte mitt fear fra gamesmix, men har ikke fått det enda, det virker som gamesmix er veldig trege. naboen min får vanligvis ikke spilla før dagen etter release. men spillte fullversjoen på lan i helga sparar single til orginalen kommer
Mala Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Frykter nok at eg ikkje får mitt eksemplar fra CDON før på torsdag De hadde ikkje sendt det før i dag tidlig, er lov å krysse fingrene men..Damn, fikk jo Earned in Blood en dag FØR utgivelse, og det fra CDON
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Twiiik, er du en kvinne? I såfall skjønner jeg deg, spesielt om du akkurat har hatt menstrausjon. Ærlig talt, du høres faen meg ut som en skrikerunge jo! Ikke bare sutrer du på de få tingene som spillet ikke er PERFEKT på, men du sutrer jo på ting som det slår de aller fleste på! For eksempel lyd! Musikk og lyd i dette spillet er jo omtrent så realistisk som man kan få det! "Grafikken er heltrist" faktisk. Dette var noe nytt. "Ikke engang medicore FPS". Jasså. Litt smårart at omtrent hele verden synes noe motsatt deg da (selvfølgelig synes ikke alle slike spill er bra, men å si at det er elendig, slik som du gjør, det blir bare teit. De utsagnene dine som ikke er feil, er bare usaklige). Tror du bør holde deg unna FPS-sjangeren. Du har visst ikke forstått greia med FPS. Du er tydelig vis alergisk mot sjangeren. EDIT: Men du har jo noen gode poeng da. Feks dette medd skuddhullene. Omtrent ingen av de våpnene som er med i spillet skulle alge sånne kratere i vegger. Synes det blir litt småteit med slike ting (er nok satt der for å øke "kulhetsfaktoren"). Men å klage sinnsykt på akkurat dette synes jeg blir flisespikkeri. Endret 17. oktober 2005 av MeTa][iC
Wooho Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 hm, høres bra ut. kan vel si at jeg også leker slem gutt i dag, og laster ned spillet. men får også legges til at det skal kjøpes nå til uka. *gleder meg* 5016416[/snapback] Enig der ja, sånne som oss som faktisk kjøper de viktigste spillene, er med på å bedre hverdagen for spilleutviklere. De skal fader meg ha penger for all det slitet/arbeidet de har lagt inn for å lage disse spillene. Dette er gutta boys. De fortjener hvert eneste øre de kan få. Ser forøvrig at VG har gitt FEAR en 5 på terningen samt at Gamespot har gitt det 9.1 på skalaen. Dette tyder godt, og spillet skal handles inn.
royale Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Skulle gjerne ha kjøpt F.E.A.R, men jeg har aldri penger, og har jeg penger bruker jeg det på ting som jeg ikke trenger, som mat og godteri. Hvis noen syns synd på meg er det bare å sende penger til adressen min, som står i profilen min, under JEG TRENGER PENGER.
Mala Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Skulle gjerne ha kjøpt F.E.A.R, men jeg har aldri penger, og har jeg penger bruker jeg det på ting som jeg ikke trenger, som mat og godteri. Hvis noen syns synd på meg er det bare å sende penger til adressen min, som står i profilen min, under JEG TRENGER PENGER. 5019222[/snapback] Ingen Sande innavl som kan gi en slant til deg i ny og ne da
Glipp Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 hvordan er det med hakkingen i forhånd med demoen? klarte ikke demoen på fullt.. måtte ta av skyggene (spec i sig) for og kjøre det glatt.. er det noen forbedringer i full versionen enn i demoen?
thomassit0 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Frykter nok at eg ikkje får mitt eksemplar fra CDON før på torsdag De hadde ikkje sendt det før i dag tidlig, er lov å krysse fingrene men..Damn, fikk jo Earned in Blood en dag FØR utgivelse, og det fra CDON 5018814[/snapback] fikk BF2 3 dager før rls jeg fra CDON
TwiiK Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Skulle til å skrive noe positivt om spillet her, men spilte litt mer og brukte de siste 30 minuttene på å gå rundt i trange ganger uten å avfyre et eneste skudd. Kan si at jeg synes FPS sjangeren har mange gode spill, men tror nesten ikke F.E.A.R har nok skyting til å bli kalt en FPS. -TwiiK
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 hvordan er det med hakkingen i forhånd med demoen? klarte ikke demoen på fullt.. måtte ta av skyggene (spec i sig) for og kjøre det glatt.. er det noen forbedringer i full versionen enn i demoen? 5019339[/snapback] Fullversjonen var endel annerledes. Boksen taklet retail mye bedre enn demoen her iallefall, uten spesielle hakk eller slikt. (Se profilen for spesifikasjoner). Kjører riktignok i 1024x768 med medium settings, 4AA og 2AF. mvh
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Skulle til å skrive noe positivt om spillet her, men spilte litt mer og brukte de siste 30 minuttene på å gå rundt i trange ganger uten å avfyre et eneste skudd. Kan si at jeg synes FPS sjangeren har mange gode spill, men tror nesten ikke F.E.A.R har nok skyting til å bli kalt en FPS. -TwiiK 5019702[/snapback] Fordi du spilte de 30 første minuttene. Det er en slags inneldning, hvor du skal bli komme "inn the mood". Utviklerne vil ha deg litt varmet opp. P Men det forklarer jo utrolig mye hva du baserer anmeldelsen din på, når du sier at FEAR har for lite skyting.
Mala Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Skulle til å skrive noe positivt om spillet her, men spilte litt mer og brukte de siste 30 minuttene på å gå rundt i trange ganger uten å avfyre et eneste skudd. Kan si at jeg synes FPS sjangeren har mange gode spill, men tror nesten ikke F.E.A.R har nok skyting til å bli kalt en FPS. -TwiiK 5019702[/snapback] Fordi du spilte de 30 første minuttene. Det er en slags inneldning, hvor du skal bli komme "inn the mood". Utviklerne vil ha deg litt varmet opp. P Men det forklarer jo utrolig mye hva du baserer anmeldelsen din på, når du sier at FEAR har for lite skyting. 5019765[/snapback] Hmm hadde en anmelder skrevet det du skriver her -Twiik, skal eg love deg en god slaktet anmeldelse.No har eg rett nok ikke spillt spillet slik mange her inne har, bortsett fra demoen da, men at det ikkje er nok skyting i FEAR, har eg MEGET vanskelig for å tru på. Det er ikkje Serious Sam nei, og takk gud for det Du forventer vel ikkje at noen her tar dine ord om FEAR seriøst?
Anbefalte innlegg