Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Nice detta ass...

Hva har man KRL timene for?` :p

5059375[/snapback]

Må bare takke deg og alle de andre for den positive reponsen/kritikken :thumbup:

 

Hmmm, de er for å tegne motiv til sidedøra :w00t::thumbup::yes::whistle:;):innocent:

 

 

Jeg fantnetopp ut at jeg har nok sotet plexi til overs når jeg har skjært ut det jeg trenger til sidedøra, så det blir vindu i topp. Med en 120mm vifte med blå leds i.

 

Noen som har noen flere ide'er?

 

BTW så fikk jeg meg en til sponsor i dag.

vendur.gif

De sponsa meg med 1 stk 120 mm vifte med blå leds i :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det med viftene :ermm:

 

Jeg har eller får da. 2 stk 120mm MIST vifter med røde leds i, og får snart en med blå leds i pluss den ene som vendur sponser meg med.

 

Da er planen 2 røde i plexien i siden, en blå på cpu og SilentX 120mm vifta med blå leds i, i topp.

 

Hvordan tror dere det ville blit med en av de der PRO viftene til vendur, hva med 2 vifter med røde leds, 1 med blå leds og en i chroma plast?

 

Burde jeg har den chrom vifta på psu eller den blå'e på cpu, og den som blir til overs i topp.

Burde den med blå'e leds være i topp? eller blir det bedre med en i chrom med en grill på. En av de der blade grillene, får 8 stk av de :thumbup: 4 120mm :thumbup: og 4 80mm :w00t:

fan_pro_74_front.jpg

Lenke til kommentar
Min personlige mening:

 

Jeg ville ha gått for en gjennomført farge, ellers syntes jeg det blir litt "juletre"

 

Men smaken er som baken, vet du...;)

5061669[/snapback]

Saken er det at jeg har 2 stk røde 120mm mist vifter i fra før som jeg gjerne vil beholde, eventuelt bytte dem ut senere.

 

Men nå er vendur vifta mi sendt, så da blir det en blå vifte da ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det med viftene :ermm:

 

Jeg har eller får da. 2 stk 120mm MIST vifter med røde leds i, og får snart en med blå leds i pluss den ene som vendur sponser meg med.

 

Da er planen 2 røde i plexien i siden, en blå på cpu og SilentX 120mm vifta med blå leds i, i topp.

 

Hvordan tror dere det ville blit med en av de der PRO viftene til vendur, hva med 2 vifter med røde leds, 1 med blå leds og en i chroma plast?

 

Burde jeg har den chrom vifta på psu eller den blå'e på cpu, og den som blir til overs i topp.

Burde den med blå'e leds være i topp? eller blir det bedre med en i chrom med en grill på. En av de der blade grillene, får 8 stk av de :thumbup: 4 120mm  :thumbup: og 4 80mm :w00t:

5060049[/snapback]

 

assa når det er sagt er det ikke mange farger som passer sammen. Blå og grønn har gått veldig fint for mange, men blått og rødt blir veldig juletre. Og for det andre så gir rødt lys veldig ofte rosa skinn i resten av kabisset! Btw brukte jeg naturfagtime og ikke krl til min ene tegning av sidevindu :tease:

 

Edit: ang. det å skjære i plexi anbefaler jeg deg å file/pusse veldig godt, har sett noen worklogs på bit tech hvor hele plexien har begynt å slå sprekker, de mente det var pga at dette ikke var ordentlig gjort :thumbup:

Endret av Abbono
Lenke til kommentar
Takk for det tipset ;)

 

Skal skjære det ut med stikksag og pusse med 120 papir til slutt, kanten blir på innsuden av kabinettet.

 

Jeg skal lage en list av silikon i kanten av glasset i topp og på siden :w00t:

5064014[/snapback]

Oki!

Har forelsket meg i Chrome listene til microplex jeg da :love::blush:

Lenke til kommentar
Takk for det tipset ;)

 

Skal skjære det ut med stikksag og pusse med 120 papir til slutt, kanten blir på innsuden av kabinettet.

 

Jeg skal lage en list av silikon i kanten av glasset i topp og på siden :w00t:

5064014[/snapback]

Oki!

Har forelsket meg i Chrome listene til microplex jeg da :love::blush:

5064038[/snapback]

Sånn der pynte list?

 

Så netopp på de, synd at de bare leveres i 1m skulle ha vært i 2 meter :cry:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Syns også at 1 og 4 er best ;) Men vet ikke hvilken av de som er best :)

5069706[/snapback]

Skal se om jeg kan mixe begge sammen ;)

 

eventuelt nr 1 i blank lexan og nr 4 under eller oppå med sort plexi :dribble:

 

Kunne det blitt fett? :hmm:

 

Edit:

Her er den nye tegninga, den ble ikke perfekt tegna, men dere får et inntryk av den da ;)

 

Toppvindu5.jpg

 

Hva syns dere om denne da?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...