Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du burde kjøre på lav fart uansett, så er det lettere å holde saga rett. Plexi smelter vel lettere enn lexan, så det kan nok være lurt å gir ned, ja. (Rett meg hvis jeg har feil)

 

Stå på!

5037339[/snapback]

okey, spøve meg med lav hastighet.

 

hvilket blad burde jeg bruke?

 

BTW får 5x500x500mm sotta plexi i dag til 150 kr på Bodø glass og ramme. de hadde ikke 3 mm inne så jeg får 5 mm til samme pris :D

 

Hva burde jeg bruke til å feste den, epoxy eller silikon? er det stor sannsynlighet for at glasset detter av døra? 5mm plexi veier vel litt da ;)

Lenke til kommentar
kommer det update i dag??

 

300 innlegg :w00t:

5043802[/snapback]

Jada, det blir i hvertfall en litten update ;)

 

Netopp vært ute å jobbet til nå. Skal spise middag først så jobbe på kabinettet :D

 

Gratis med innlegg nr 300 da ;) Men jeg har over 1000 innlegg :tease:

 

Jeg fikk i gjort så alt for mye men jeg har noen bilder, skal jeg laste de opp? å oppdatere updaten senere?

Lenke til kommentar
drit nice!! :D

 

 

"Se helt perfekt. Gleder meg til å få rette hull, ikke skjeive/homofile hull"

 

haha lol :!:  ja det blir finere nor du får streite/heterofile hull :p

 

*glede seg til neste uppdates*

5046283[/snapback]

Streite viftehull FTW :love:

 

(Dette var en spøk, ikke ta dere nær av dette ;) , sånn for å ikke få misfårståelser :D )

 

Edit:

Plastfront + 3mmtykk lexan = ??

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Nice arbeid!

 

Plastfront + 3mmtykk lexan = Plastfront med 3mm lykk lexan :p

 

(Bilde til forslag vedlagt)

 

- Pain193

5046367[/snapback]

 

Ohhhh :love: det der var najs. tror det blir sånn, bare at der du har gitter blir det lexan :love: og da vises de finne viftene mine :love: håper det blir pen effekt av det :D

 

Var det den der moden du ikke hadde worklog på?

Lenke til kommentar
Men visst du har lexan forran viftene, vil ikke viftene ha samme effekt som de har nå. Det blir som å holde honda forran den ene siden av vifta.

 

- Pain193.

5046440[/snapback]

Hæ?

 

Det er 5mm lexan viftehull på viftene, som er veldig kraftige leds i ;) og 3 mm i front.

 

Skjønte du meg bedre nå? Jeg skjønte fortsatt ikke deg enda. Skal vi ta dette på msn, hvist du svarer da?

Lenke til kommentar
Men visst du har lexan forran viftene, vil ikke viftene ha samme effekt som de har nå. Det blir som å holde honda forran den ene siden av vifta.

 

- Pain193.

5046440[/snapback]

Hæ?

 

Det er 5mm lexan viftehull på viftene, som er veldig kraftige leds i ;) og 3 mm i front.

 

Skjønte du meg bedre nå? Jeg skjønte fortsatt ikke deg enda. Skal vi ta dette på msn, hvist du svarer da?

5046456[/snapback]

 

Jeg mener at vifta ikke får blåse kald luft inn i kabinettet visst du tar Lexan forran viftene. Den delen i fronten jeg har bytta ut med mesh, fyngerer jo som en viftegrill, så visst du har Lexan der, må du isåfall lage huller i den.

 

- Pain193.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...