Straffa Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 8.2 hos ign Closing Comments It's a curious direction that Quake 4 has taken this time around, with the heavy emphasis on single-player, apparently at the development cost of multiplayer, previously its very selling point. And while the SP production values are certainly expensive-looking and sounding, the actual combat mechanics feel a step behind the evolution of the genre, and not in an intentionally retro way. And it's difficult to pin down why it turned out that way, because Raven Software is known for having its finger on the shooter pulse. One can only speculate. Despite its shortcomings, Quake 4 is a genuinely fun game. It just won't keep you entertained for as long as you expect. It's also in the midst of some stiff competition, notably FEAR and Call of Duty 2 (and even Day of Defeat: Source, for that matter). There's a lot of shiny wrapping, but the gift inside is disappointingly small. If there had been a vehicle-based mode with only one map, I think things could have been much different, because I had a lot of fun with those. It would also be cool to see the weapon mods available in MP in some fashion. On the PC side, at least, there's always the possibility of that being added in, either by Raven or amateur designers. Too bad for the 360 guys that no downloadable content is planned. så hva blir det til? pc eller xbox? skal jeg spille dette her blir det nok på pc
Mala Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 PC for min del 5008593[/snapback] Kan nesten ikkje vente, F.E.A.R og Quake4 på samme uke, høres nesten surrealistisk for meg
Co[]V[]bster Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Huff, er litt synd att alle spilla jeg har sett fram til skal komme samme måned! To many games, not enough time! Endret 18. oktober 2005 av Co[]V[]bster
Berntsen Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 PC her. Bare to dager igjen nå, blir digg å gi stroggene det de fortjener - igjen!
Mala Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Mitt er sendt fra CDON i dag, så dette spillet for eg på dato i motsetning til FEAR *gleder seg*
Co[]V[]bster Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 PC Selvfølgelig! Konsoll er leketøy for små jenter!
Mala Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 PC Selvfølgelig! Konsoll er leketøy for små jenter! 5036753[/snapback] Nånå
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Har spilt dette spillet utrolig mye nå. Foreløpig har jeg bare warez-versjonen, men dette spillet skal fanken meg skaffes! Fy satan så bra det er! Helt fra den geniale åpningsscenen og helt til hvor jeg har kommet (etter at jeg har blitt forvandlet til... Øh, skal ikke si mer). Det er helt villt hvor konge dette spillet er! Deilig grafikk, lite-krevende, god nok historie (dog veldig lite forklarende), veldig bra AI, syyykt bra stemning, fin fyskk, osv osv osv. Dette er et deilig spill, og på flere punkter synes jeg egentlig at det faktisk slår FEAR.
zeox Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Har spilt dette spillet utrolig mye nå.Foreløpig har jeg bare warez-versjonen, men dette spillet skal fanken meg skaffes! Fy satan så bra det er! Helt fra den geniale åpningsscenen og helt til hvor jeg har kommet (etter at jeg har blitt forvandlet til... Øh, skal ikke si mer). Det er helt villt hvor konge dette spillet er! Deilig grafikk, lite-krevende, god nok historie (dog veldig lite forklarende), veldig bra AI, syyykt bra stemning, fin fyskk, osv osv osv. Dette er et deilig spill, og på flere punkter synes jeg egentlig at det faktisk slår FEAR. 5038723[/snapback] Helt enig! har spillt det i to timer nå, og har bare positive ting å si om det. Har og spillt litt multiplayer, som er rett og slett konge!
Mala Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Her inne lukter det nyåpnet spill og den lukten er god, Quake4 installeres
Berntsen Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Mmmm, nytt spill... Ja, da bærer det ut til byen for Quake IV Special Edition.
Mala Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Har ikkje fått teste det så kjempe masse enda, men sålangt er det Quake for å si det sånn, koselig med litt team-mates for en gang skyld MP orker ikkje bry meg med enda. Har tross alt FEAR eg skal gjennom også
StaBBer Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 For min del blir det på Xbox 360. Er en av de som liker FPS på konsoll, så sånn er den saken. Dessuten sitter jeg bare på en 500 mhz.
xm8 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 *Sitteåglopåpostkassa* Håper Gamesmix får ut finger'n snart! Jeg har da selvfølgelig rota vekk den orginale Q2 cd'en...skulle hatt meg en dose med Q2 for og roe nervene!
FJERNET111 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Har prøvd Quake IV litt nå og må si det er overraskende morro. Doom III med action og uten behov for så mye lommelykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå