Gå til innhold

Den smakefulle, varme, Artisan Cooking tråden


Anbefalte innlegg

:fun: Etter artisan cooking, er oppskriftene ikke trenbare hos folk rundt om i verden lenger. Så da er denne tråden til oss som driver med cooking.

På hvilke steder finner vi de gode oppskriftene?

 

Kom igjen folkens, det skal bli mester kokker av hele bunten!!

Post deres hemmeligheter til suksess under: :fun:

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor høy level må man være for å lage sånne hallis-fisker?

Fikk to sånne av en i guildet her om dagen, som forvandlet meg til en kvinnelig ninja-type. Eller et skjelett. Savoury Delight et eller annet :)

 

Jeg har hatt cooking på 2 karakterer, men aldri levelet den mere enn til 10 ca.

Er så fordømt kjedelig å fiske, og som priest trengte jeg liksom aldri healing-maten.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

hadde det ganske morsomt med en alt, fordi savior deviate delight droppet 2ganger innen en kort tidsperiode ble en rik alt det ja :) 12g per

eller så har jeg også kjøpt den av lov lvl folk for 50s og solgt den i tenaris for rundt 20g :cool:

Lenke til kommentar
hadde det ganske morsomt med en alt, fordi savior deviate delight droppet 2ganger  innen en kort tidsperiode ble en rik alt det ja :) 12g per

eller så har jeg også kjøpt den av lov lvl folk for 50s og solgt den i tenaris for rundt 20g :cool:

5005770[/snapback]

 

Det er jo pent gjort.. Å loppe "noobs" for gull.. På min server går denne for 35-40 gull.

Lenke til kommentar
hadde det ganske morsomt med en alt, fordi savior deviate delight droppet 2ganger  innen en kort tidsperiode ble en rik alt det ja :) 12g per

eller så har jeg også kjøpt den av lov lvl folk for 50s og solgt den i tenaris for rundt 20g :cool:

5005770[/snapback]

 

Det er jo pent gjort.. Å loppe "noobs" for gull.. På min server går denne for 35-40 gull.

5008230[/snapback]

Går fra 50-100 gull på Earthen Ring.

 

Du trenger forresten å være cooking skill 60 (?). Da kan man selge i stacks på fem for 1-2 gull, og tjene godt. Om du spiser rå Deviate Fish, så kan du bli til en sånn slime-goo, eller bitteliten.

Lenke til kommentar
Hva faen er den recipeen for savory deviate delight så dyr? fikk ikke solgt den for mer enn 3 gull på Terenas. den droppet av en Raptor når jeg spilte på Alten min i the barrens.

5038606[/snapback]

 

 

Er jo litt forskjell fra server til server, er kanskje ikke alle som er bitt av "ninja/pirat-feberen" enda :tease:

Lenke til kommentar

Jeg bare fikk 3 fisker av en tilfeldig kar vi sto og chatta med i Orgrimmar..hoppa rundt og lekte ninjaer ei stund, tok noen screens, så var det gjort liksom..kan vel alltids selge den siste hvis man får SÅ mye for de.

10G er mye for en lvl 25 character.

 

Eller, det var vel sånn at jeg lurte på hvorfor det var en Human midt blant oss i Orgr, så ga han meg den fisken og sa "eat this."

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg bare fikk 3 fisker av en tilfeldig kar vi sto og chatta med i Orgrimmar..hoppa rundt og lekte ninjaer ei stund, tok noen screens, så var det gjort liksom..kan vel alltids selge den siste hvis man får SÅ mye for de.

10G er mye for en lvl 25 character.

 

Eller, det var vel sånn at jeg lurte på hvorfor det var en Human midt blant oss i Orgr, så ga han meg den fisken og sa "eat this."

5040614[/snapback]

 

Du får nok ikke så mye for fisken (50 sølv kanskje), det som er verdt noe er *oppskrifen* for å lage dem.

Lenke til kommentar

Og du må ha 80 skill for å mekke den.

Trenger også Mild Spices om jeg ikke husker feil.

 

Det mest krevende var jo å grinde i Barrens i 8 timer, uten å få den :p

Sto og fiska deviate fish i WC og i oasen utenfor i 4 timer.

Ble penger av det og ^^

Kjøpte oppskrifta i Gadgetzan dagen derpå for 8g.

 

Det eneste slitsomme med den, er at jeg alltid blir drept av horde når jeg stiller meg til med fiskestanga.

Folk i Barrens og omegn føler seg visst truet når en 54 NE druid stiller seg til med fiskestanga og fisker noen timer. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...