Gå til innhold

Får ikke startet F.E.A.R.-demo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er eit konkret spørsmål, og skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Tråd flyttes.

 

 

----------------------------------------

I følge feilmedlinga, så ser det ut til at du kanskje bør prøve å forandre datoen på maskina di.

 

Evt. kan du prøve å reinstalere spelet.

Lenke til kommentar

Har du lasta ned fullversjon som er lekka ut på nettet nå... :nei:

Demoen har ikke slike begrensninger i hvertfall....

 

Utgivelsesdatoen er 18.10.2005. På grunn av at du får melding om at lisensen ikke er gyldig før den tid, så regner jeg med at vi snakker warez her...

 

Hvis ikke så skjønner jeg ingenting av hvorfor du får opp den feilmeldingen... :no:

Lenke til kommentar
Utgivelsesdatoen er 18.10.2005. På grunn av at du får melding om at lisensen ikke er gyldig før den tid, så regner jeg med at vi snakker warez her...

På bilete står det «18-09-2005». Dessutan så har han ein snarveg til F.E.A.R mp demo på skrivebordet, ikkje nokon fullversjon.

Lenke til kommentar
Utgivelsesdatoen er 18.10.2005. På grunn av at du får melding om at lisensen ikke er gyldig før den tid, så regner jeg med at vi snakker warez her...

På bilete står det «18-09-2005». Dessutan så har han ein snarveg til F.E.A.R mp demo på skrivebordet, ikkje nokon fullversjon.

Tar fullt ansvar og beklager mine anklager :blush:

 

Sånn er det når en tar litt vel kjapp titt på bildet...ser 18, regner med neste er 10... :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det jeg kan gjtte meg fram til er at man ike vil at folk skal spille demoen mer. Har man likt det man har sett, kjøp det. Man hadde vel bare så og så mange dager å prøve spillet på.

 

Forresten mange spille jeg bare har lastet ned mpdemo etter at de er utgitt og der er det en haug med forlk som spiller. de vill sikkert unngå dette

Lenke til kommentar

Seriøst? Fungerer ikke demoen lenger? Jeg som akkurat hadde tenkt å laste den ned for å teste etter å ha lest en annen "fear-tråd" her. Er jeg virkelig nødt til å laste ned hele spillet for å få prøvd det nå?

Må si dette var en idiotisk måte å gjøre det på. Dette er jo som å be folk om å laste ned spillet. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...