Gå til innhold

Første alliance Sulfuras på BB

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulerer :-)

Dog jeg har mine mistanker om at endel warrioirs er gretne... Tror nok jeg ville dratt en /gquit hvis jeg var warrior og det var policy at en pally skulle få den der samme hvor mange dkp man har...

jepp hadde Gquitta jeg og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok.

1) PÅ EN PALA??

2) +22 intellect? *grine*

Noen gang spilt som lvl 60 pala?

Vi trenger mer mana!

poenget er vel at de bruker våpnet på EN PALYDAN, en som IKKE er supah dps i melee, men får et av de beste mmelee våpnene i spillet +/- og i tilleg ennchanter et av de beste våpnene med INTELECT. Ser du ikke feilen har du valgt feil klasse :wee:

PvE messig ommer aldri den paladinene til å slå en eneste fiende i raid, eneste han får ut av den er 300 mana eller no når han kan få en 1h mace med bedre stats.

Skrevet
Ok.

1) PÅ EN PALA??

Vi trenger mer mana!

Hvis du trenger mer mana, så drit i å bruke Hand of Sulfuras til det :)

Skrevet
Ok.

1) PÅ EN PALA??

Vi trenger mer mana!

Ja. Og de Paladin's som trenger mana er de som tror de er easymode Warrior, dvs springer rundt med Lionheart Helmet og andre non-mana ting :)

Skrevet
Ok.

1) PÅ EN PALA??

Vi trenger mer mana!

Ja. Og de Paladin's som trenger mana er de som tror de er easymode Warrior, dvs springer rundt med Lionheart Helmet og andre non-mana ting :)

Vel, er greit det, så lenge de ikke har en miks av alt.

Enten så er du full retribution paladin eller full healing paladin.

Skrevet
Fy faen, jeg visste virkelig ikke at det var så mange idioter her på forumet. De av dere som ikke kan noe some helst om Warriors og våpen bør holde kjeft, og det går for mange av dere.

Sulfaras kan ikke sammenlignes med de våpnene med "bedre stats" som dere snakker om.

Sulfaras er en god del bedre enn alle andre våpen til en warrior.

Det at en paladin får denne macen er helt og holdent komplett høl i huet.

Macen er den beste i spillet til en warrior. Det eneste våpenet i hele spillet som KANSKJE kan sammenlignes er rank 14 våpen, og sverdet som dropper fra Nefarian. De er riktignok sverd\økser, men selv de har mye lavere max damage.

Beste MS våpenet i spillet , og det går til en class med 50 DPS og autoattack hvert 3.70`ende sekund.

gratulerer!

4997458[/snapback]

50dps? Hadde ikke pc'n min lagga så jall så hadde jeg frapsa når jeg pvp'er i Ep.

2 Shotter Priests i Prophecy gg .

Den macen er like bra for en paladin som en Warrior, spesielt hvis paladinen liker pvp. Han og også brukt UTALLIGE timer i MC for den greia er jeg sikker på og jeg vil si at en paladin fortjener noe bra for all buffwhoringa.

Skal si at en Paladin med rett gear og talents vil splatte hvem som helst kommer han opp i trynet på deg.

Skrevet
Fy faen, jeg visste virkelig ikke at det var så mange idioter her på forumet. De av dere som ikke kan noe some helst om Warriors og våpen bør holde kjeft, og det går for mange av dere.

Sulfaras kan ikke sammenlignes med de våpnene med "bedre stats" som dere snakker om.

Macen er den beste i spillet til en warrior. Det eneste våpenet i hele spillet som KANSKJE kan sammenlignes er rank 14 våpen, og sverdet som dropper fra Nefarian. De er riktignok sverd\økser, men selv de har mye lavere max damage.

Beste MS våpenet i spillet , og det går til en class med 50 DPS og autoattack hvert 3.70`ende sekund.

gratulerer!

4997458[/snapback]

50dps? Hadde ikke pc'n min lagga så jall så hadde jeg frapsa når jeg pvp'er i Ep.

Den macen er like bra for en paladin som en Warrior, spesielt hvis paladinen liker pvp. Han og også brukt UTALLIGE timer i MC for den greia er jeg sikker på og jeg vil si at en paladin fortjener noe bra for all buffwhoringa.

Skal si at en Paladin med rett gear og talents vil splatte hvem som helst kommer han opp i trynet på deg.

Skrevet

gratulerer!

4997458[/snapback]

Skrevet (endret)
gg lagg hahaha  :p

4999501[/snapback]

Paladin sin DPS er basert på luck. EOD. At du 2 shotter Priests i prophecy er noe jeg også må se..

Min hp: ubuffa: 3300 + fortitude (700) + pw:s = 4940 hp.

4940 / 2 = 2470

Skulle likt å sett en pala med slik damage...

EDIT: AH! Glemte damage reduction.. shadowform + inner fire.. Tviler på at du nok AP til å slå for 2470 med nesten 25% reduction..

EDIT2 (!!): Reroll warrior *knis*

Endret av ahpadt
Skrevet
2 Sulfuras på BB nå. En eies av en Shaman og nå en Paladin. *sukk*

4998122[/snapback]

Shaman med Enhancement specc har faktisk 10 ganger så mye bruk for den som en Pala. Men warrior SKAL ha førsteprioritet.

Skrevet (endret)

Tydligvis mange som er helt på jordet her.

For det første, så tviler jeg på at det er mange av de som har dette våpenet som har fått det gratis. Folk byr, og den som vil ha det mest/har mest å by får det. Og har han mest, så har han nok fortjent det.

For det andre, mange warriors som ikke vil ha det.

For det tredje, nok en tråd hvor warriors griner fordi de ikke får ha alt som heter 2handed med dmg aleine. Noen er tydligvis mye værre en andre.

Ja, paladins gjør ikke mye skade. Men får du en soc crit på den der, så burde det være mulig å critte 1800+. Får jo 1200-1300 med OEB. Legger du til vanlig dmg på det slaget, så har du fort 2200 - 2300k dmg. Er du virkelig heldig, så critter begge, og du har 3000 dmg.

Ja det er helt random, men er nok ikke så gimpa som alle omgdpsdmgcritwtf warriors tror her.

Syns ingen skal si noe om dette våpenet, fordi det å få det er en stor guild effort, som tar mange timer og mye penger. Så hvordan de gjør det innad har vel folk ikke no med.

Det er bare irriterende å se de samme folka skrive det samme våset hver gang.

Nightkeeper: syns at en warrior skulle fått den for 30 DKP fordi han ikke har mer, når du har 2 pallys som sitter på 200, bare fordi det er "warrior weeapon"?

Endret av ArchEnemY
Skrevet
Nightkeeper: syns at en warrior skulle fått den for 30 DKP fordi han ikke har mer, når du har 2 pallys som sitter på 200, bare fordi det er "warrior weeapon"?

5000282[/snapback]

Ja, fordi Paladins burde skjønne at det er ett warriorvåpen. Paladins kan holde seg til Domo-macen og la warrior få by på eye of sulfuras eller hva nå det enn heter. :innocent:

Skrevet
Ja, fordi Paladins burde skjønne at det er ett warriorvåpen. Paladins kan holde seg til Domo-macen og la warrior få by på eye of sulfuras eller hva nå det enn heter.  :innocent:

5000796[/snapback]

Javel.......

Skrevet

gratulerer!

4997458[/snapback]

volsomt til klaging da. paladiner har like mye bruk for den.

ikke noe vits å klage før den går til en druid :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...