B4stian Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Joiner den jeg også, under nicket: Xit Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Uff. Nå ble det mye offtopic. Til du som sier jeg bruker WH: Tror du jeg gjør det (Hvis jeg hadde hatt) hadde brukt det med en server med HLTV?!? Huff. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, hvorfor ikke? HLTV er vel egentlig ikke noe hinder. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er ok hvis du rapporter meg, men jeg tror ikke folka som ser på den vil være enige med deg. Men vær så god. Jeg skal ikke nekte deg. Vil også at du fjerner SteamIDen min. Liker ikke at den ligger åpnet sånn Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Servern er stengt for i dag, men den blir åpna i morra. Og dere, hvis ingen kan bevise at mysil cheata, så gjorde han det ikke. Jeg så litt på hltv, men så ingenting spesielt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Morsom server da. Særlig da jeg gikk under nicket JoachimR og snakket pent. Det var gøy datating. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 ARG!! Den ble stengt midt under en hard kamp med JoachimR jo... Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Bra at det er noe positivt da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Morsom server da. Særlig da jeg gikk under nicket JoachimR og snakket pent. Det var gøy datating. Hvor gammel er du egentlig? Og forresten... jeg eide deg Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, bra at noen er positivie Jeg har nå sent pm til XoRc. Så får vi se hva han sier. Dumt at man blir beskylt for slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Sjur.Marius.From.Heia-Tufte.Busted.Xvid.HDTV-LOL.avi Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, bra at noen er positivie Jeg har nå sent pm til XoRc. Så får vi se hva han sier. Dumt at man blir beskylt for slikt Skal ikke si hva jeg tror eller ikke tror i den saken der, men har man ikke bevis kan man ikke beskylle noen for noe! Noen er bare "nabber" og vil bli det resten av sitt liv. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, bra at noen er positivie Jeg har nå sent pm til XoRc. Så får vi se hva han sier. Dumt at man blir beskylt for slikt Jeg trodde at noen hadde Wallhack under første runde, på banen aim_map2. Men etter en stund forstod jeg at det rett og slett var tipping. Jeg trodde blandt annet at Awake hadde Wallhack, men jeg sier unnskyld for beskyldningen. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Føler ikke akkurat at jeg trenger å komme med noen bevis her til dere. Jeg vet hva jeg så, og jeg er ganske sikker. For alt jeg vet så kan det selvfølgelig være noe som har brukt ditt nick Mysil, men da kan du vel bare dobbeltsjekket STEAM_ID så finner du rimelig kjapt ut det. Men for de som absolutt vil se, så finnes det en demo her. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ok, jeg må si noen av Mysil sine frags er tvilsomme. Men noen av dem kan godt være "skills". Hvis Mysil da er nerd ( No offence Mysil! ) så vet han hvor folk kommer, hvor det er vanlig å komme osv. Han kan også ha et veldig godt headsett, men det er vel lite trolig. Men har blir jo tatt flere ganger? Jeg tok han et par ganger. Hmm? Men folkens, ta dette på PM fra nå av da? Dette blir vel litt OT? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Lyd + Har spilt inferno lenge. Men nå tar vi resten på PM XoRc. Hadde du filma alt jeg har gjort, så er vel de de 3 beste gulla mine. Resten sugde jeg. Men vi tar PM nå. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 For å ta to Mysil-situasjoner i går. #1 Jeg walker ned banan mens jeg hører en awp skyte opp midt fra gropa. Jeg steller meg helt nede til høyre i det lille hjørnet med pistolen inn mot veggen. Bang, headshot med awp. Uten å ha lagd lyd eller å ha vist meg. #2 Jeg walker ned midt og steller meg ved døra. Bang, headshot fra andre sida med awp. Nok en gang uten å ha vist meg eller lagd lyd. Dette var to runder på rad. Selv om du spiller inferno dagen lang og har tatt lykkestikkpiller så er ikke dette sannsynlig. =| Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Lagde ikke du lyd, neinei. BTW: Det er ikke lov med beveglige avatarer. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Slutt å vær usæl mysil.....moderatorer bestemmer her og du er bare plagsom....og minst av alt så gidd whine over et spill som cs..... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvis man har litt skillz er det ikke vanskelig å vite hvor folk er da. Jeg har spilt i klan med Mysil, og vet at han er skilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg