Gå til innhold

Halloween i Norge, bare latterlig?


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halloween er dødsgøy da.. husker når vi var små og terroriserte nabolaget, var ikke få ganger vi beina fra purken på halloween!

5000616[/snapback]

 

har ikke noe imot valentinesday, særlig ikke hvis man kan dele den dagen med noen

5001347[/snapback]

 

Les Redak Tom s.34 Pondus 2-2005

 

Nei gitt! Det hadde vært noe ganske annet om Valentin var myntet på oss menn. Da hadde vi for eksempel hatt Valentin-Bunnies... eller kanskje hjerteformede handgranater, ikke søte bamser som sier i "heart" you!

 

Ærlig liker jeg halloween, og jeg tror eneste grunnen til at dere ikke liker den er fordi dere er anti-amerikanske, dere gidder ikke å bruke penger på godteri og dere kan ikke delta. Hadde dere vært 9 år haade dere løpt rundt som noen gærninger dere og!

Lenke til kommentar
Å, Lenin, den store... Hva får folk til å gå rundt sånn? Voksne folk...

4998435[/snapback]

 

Og hva får folk til å si sånn?

"Å, Lenin, den store..."

Våkne opp, mann!

 

EDIT:

OT - Synes det er helt OK med halloween jeg.

I mine barndomsdager hadde jeg alltid halloweenfest hjemme, hele klassen på barneskolen kom hvert år med nye kostymer.

Det var tider, det.

Nå gir jeg bare ungene som kommer på døra litt digg, er litt for gammel til å gå rundt selv.

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for handelsstanden hadde Halloween vært en amerikansk tradisjon som nordmen knapt viste navnet på, samme med julefeiringa, den hadde blitt redusert til ei høytid for spesielt intereserte.

Menmen så lenge det er penger å tjene på det så pøser handelsstanden på med halloween ditt og halloween datt slik at måungene skal ha noe å mase om.

 

Saint Lucifer hear me praying to thee on this eve of all saints

High be the price but then nothing is free my soul i`ll gladly trade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...