Gå til innhold

Nye class quests, noen med info?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke tar totalt feil vil jeg tro at alle klasse-questene kommer til å være omtrent den som huntere fikk etter den forrige patchen. Vi fikk en 3-delt quest, som avsluttet med å drepe en drage i Sunken Temple der vi kunne velge en av disse 3 premiene: 1 - 2 - 3

 

Tipper premien kommer til å være i omtrent samme leie mtp DPS/bonus for resten av klassene som nå får en level 50 quest, men det gjenstår altså å se =)

Lenke til kommentar

well vil jo si at både warrior og paladins også har epic våpen quest da, quel serrar.

 

men er på tide de resterende klassene også fikk epic weapon quest....spessielt oss stakkars druider som aldri får noe, bortsett i fra cenarion slengt etter oss....bare synd det ser stygt ut :-)

Lenke til kommentar
well vil jo si at både warrior og paladins også har epic våpen quest da, quel serrar.

 

Det stemmer ja.. de har i tillegg Hand of Ragnaros som de kan trakte etter.. Skulle fått deg den med druiden din ;):D

 

Ok, når får andre klasser enn: priests, hunters, warriors og pallys epic wep quest?

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
well vil jo si at både warrior og paladins også har epic våpen quest da, quel serrar.

 

Det stemmer ja.. de har i tillegg Hand of Ragnaros som de kan trakte etter.. Skulle fått deg den med druiden din ;):D

 

Ok, når får andre klasser enn: priests, hunters, warriors og pallys epic wep quest?

og shammy's får hand of ragnaros

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Preist questen er det kjedeligste questen ingame... altfor lett,

Hunter questen er mer utfordring. Men jeg skal ikke klage, får hvertfall en god staff =)

Selve questet er lett, ja, men hunter sitt er MYEMYEMYE lettere fordi du får begge delene fra farmable instancer, og priest sin ene ting trenger men fra Kazzak, som ikke akkurat er kjent for å være "ugriefbar"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...