Gå til innhold

Sitter fast! ved sirkel av fjell!


Anbefalte innlegg

Hi sitter fast!

Har tatt han monster profesoren eller hva han nå hette/var !! men så kommer jeg til et sted:

kommer ut av det stede som jeg tokk professoren der er det en sirkle/eller av fjell å inn der er det fult av monster ONLY! ganske langt inn i spillet!!Men jeg kjommer ingen steder før jkeg dør! har klasrt å komme meg til andre siden men da kommer jeg ingen steder etter ,selv om det er en stor dør der !

Noen som kjønte bæret av hva jeg fortalt nå ?? eller vet hvor jeg er ? hehe !! takker for alle alternativer for de som kjønte noe!! ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den er fæl, ikke sant? Trikset ligger i å ta med et par stoler (noen skudd fra hagla duger godt til stolflytting) fra ammorommet like før og plassere dem oppe på den åpne indre døra; da går den ikke igjen bak deg, og du kan lure på fienden fra dekning innendørs.

 

 

Bernt K

Lenke til kommentar

Jeg bruker Veritas_ sin metode og den har fungert helt fint for meg. Får drept 2-3 av de hoppefolka med sniperriflen før den første av de store rocketlauncher karene kommer opp til meg. De tar jeg ganske lett med heavy MG (den med 100 skudd /"magasin"). Bare å sikte etter hodet.

 

Jeg vet ikke hvorfor den store døren ikke åpnet seg for deg. Mulig du må drepe alle monstrene først eller noe?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor den store døren ikke åpnet seg for deg. Mulig du må drepe alle monstrene først eller noe?

Er det meininga at du skal gå inn den døra da? Innbiller meg at du skal ta ein heis/klatre opp på dinna store tingen i midten eller noko sånt.

Hvis jeg husker rett så må du inn den store døra og aktivere heisen som tar deg opp på den store saken.

 

Edit: Men er fullt mulig at jeg tar feil.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Det kan stemme det. Er så lenge sidan eg har spelt Far Cry no, så eg husker ikkje heilt korleis det var.

 

edit: Testa no, og du har sjølvsagt rett.

 

Med meg så åpna døra seg automatisk når eg kom nært den. Då hadde eg drept alle mutantane.

 

No spelte eg med 1.32 patchen, så du kan no evt. prøve å oppdatere til den nyaste versjonen vist du ikkje alt har gjort det. Nyaste er 1.33.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Her sitter jeg så jævlig fast også!

 

 

Er helt kuul krampe umulig å komme meg over.

 

For det første er de hoppe folka helt syke treffsikre uansett hvor langt unna de er!!

Prøver det stol trikset....fungere til en viss grad. Problemet er jo at de bole gutta kommer opp der med en gang etter jeg får langt opp noen stoler. er jo 6 stykker av dem....og stolene forsvinner fra plassen sin hver gang....etter noen skdd fra de jævlane!

 

Så jeg må ned der å åpne opp døra foran dem for å greie å løsne noen skudd.........ehhh ikke lett. Dør litt etter litt hver gang jeg gjør dette.

 

greide det en gang av 10 forsøk.....men da hadde jeg to sånne hoppe gutter igjen som skjøt med en gang de så meg.....og død ble jeg... 10 meter unna målet!!

 

Gidder snart ikke mer!!

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp her folkens!!

 

Blir gaaal.....

5032207[/snapback]

 

Du kan gjemme deg i hjørnet bak veggen ved siste utgang når du kommer ut i det fri.

Still deg på rampen slik at du blir oppdaget av de andre og de begynner og skyte på deg,

gjem deg så i hjørnet rett bak deg

Og vent på at de store rocketlauncher karene kommer opp til deg.

Hvis du har gjemt deg riktig så ser de ikke deg men du kam se skulderen deres

Og da er det bare å plaffe i vei en etter en. Alle kommer opp etter hvert.

Så tar du hoppe gutta til slutt. Da er det bare å springe på andre siden å aktivisere heisen

Og komme deg opp til neste flaske hals. Rimelig tøff den også. He he

Endret av b4073
Lenke til kommentar
Jeg satt fast ved den båten som skulle sprenges i luften i ukesvis, men det var ifjor......:-)

Husker desverre ikke hvordan du kom videre

5034595[/snapback]

 

 

 

 

Den båten var da for lenge siden :)

 

Sleit litt der jeg og!! Men gikk bra....

 

Har sliti lenge med dette spillet nå...er på tide å runde det!

Lenke til kommentar

ENDELIG runda det ;P hehe ! deilig eneste jeg gjorde var å snipe de to foka på taka! der ette kom det masse folk opp til den store døra jeg stakk inn døra gjømte meg i mørket, Der etter tokk jeg å kastet de granatene jeg hadde (dem kunne vist ikke se meg !!)

så kastet jeg stein ned skråningen å dem løp da skørt jeg dem uten å miste no liv !! så tokk jeg resten ved å snipe dem!! ;P var egentlig ikke så vanskelig!!

 

det jeg ikke viste var at jeg førs måtte in den store døra på andre siden der etter inn i heisen.

 

før så løp jeg bare til den store dør aså kom alle monstra etter meg (Døde jeg ) hehe

 

men nå er det endelig over!!;P hehe!!;P

Lenke til kommentar

ja får det til helga jeg jeje!!;) men hadde tenkte jeg skulle runde doom3 også men sitter fast der også gett :'(

er så utolig råtten sted masse forkjellige porter og sånt... men men

 

Gleder meg til å begynne med F.E.A.R...;)

 

takker for alle som sendte inn tips!! takk takk :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...