Gå til innhold

Skriftproblem i Opera 8

senderos

Anbefalte innlegg

Hei

Eg installerte WindowBlinds i dag, og etter det har skrifta endra seg i Opera. Eg går inn på innstillingane, og der står det at mesteparten har endre seg til typen "Courier New". Dette er riimeleg irriterande! Nokon som veit ein enkel måte å fikse dette på? Eventuelt veit KVA skrifttype som er standard i Opera 8? For det hugsar nemleg ikkje eg...

Har prøvd å reinstallere, virkar ikkje.

Endret av senderos
Videoannonse
Annonse
Hei

Eg installerte WindowBlinds i dag, og etter det har skrifta endra seg i Opera. Eg går inn på innstillingane, og der står det at mesteparten har endre seg til typen "Courier New". Dette er riimeleg irriterande! Nokon som veit ein enkel måte å fikse dette på? Eventuelt veit KVA skrifttype som er standard i Opera 8? For det hugsar nemleg ikkje eg...

Har prøvd å reinstallere, virkar ikkje.

Mvh Sjur Djupedal

Hvis du er villig til å reinstallere er det bare å gå inn under program files/programfiler og finne opera mappen der om du ikke da igjen bruker flere profiler på maskinen din, da ligger innstillingene under documentssettings\brukernavn\local eller evt lokale instillinger osv tror jeg, evt programdata.

NB!

Bruker du mailfunksjonen i opera så pass på å ikke slette alt da! Det burde være lett å se hva som er mailmappen uten at jeg helt husker det i hodet nå.

Mvh

Mr. Frustrert over Office og Windows Update :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...