Gå til innhold

Genialt ;)


inaktiv000

Anbefalte innlegg

Quote:


Hei!


Datamaskinen min begynner å bli ganske full av spill og musikk etter at jeg fikk meg ADSL-nett. Jeg laster ned masse filer.


Da jeg er en ryddig kar liker jeg å organisere disse filene så jeg har litt orden. Spill legger jeg i "Programfiler"- mappen, og musikk legger jeg i "Min Musikk"-mappen.

Men jeg var hjemme hos en kamerat som har jobbet masse med datamaskiner, og han hadde gjort noe lurt! Han hadde lagt forskjellig type musikk i forskjellige mapper sånn at han hadde eda mere orden.

Dette løp jeg hjem for å gjøre jeg og.


under C-hardisken min, "COMPAQ", fant jeg flere mapper jeg kunne dele musikken min opp i. så nå ligger "A- ha" i "compaq"-mappen, Venga boys i "MIRC"-mappen, og så videre.


Men jg begynner å få masse musikk etter hvert, og har ikke flere mapper å legge dem i.

Jeg ringte Elkjøp og lurte på om de kunne sende meg noen nye mapper, men de bare lo og sa at jeg ikke trengte å kjøpe det av dem.


Så jeg beveger meg med dette inn i piratkopieringsverdenen, og lurer på om det er noen som kan hacke litt for meg så jeg får masse nye tomme mapper jeg kan kopiere inn på datamaskinen min.

Jeg vet ikke hva mapper koster, men jeg vil anta at 1-2kr for hver mappe skulle holde.


Så hvis noen har noen mapper å selge meg blir jeg glad! Hvis du for eksempel kan sende meg en cd med, la oss si, 100 nye tomme mapper betaler jeg selvfølgelig porto, pluss det mappene koster, altså 100-200kr pluss frakt skulle jeg tippe det blir.


Er du interessert i en handel, kontakt undertegnede.


Mvh Stiften.


 

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=124...er%20s%F8kes%21

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, en cd med mapper kan bli ganske dyrt, om du skal ha egne navn på mappene. Men jeg har tilbud på 3kr pr. mappe med et navn som DU selv bestemmer! Også koster en cd ca 500kr, og vanlige nummererte mapper, koster bare 2kr. Så alt i alt, vil jeg gi deg det så billig som 700kr til 800kr!!! Og om du bestiller nå, får du en TEKSTFIL(001.txt) MED PÅ KJØPET!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-20 22:34, Killer_DT skrev:

Til å med min 96 år gamle beste mor er ikke så domm i hodet som han fyren der! Jeg tipper han har et sterkt dyslektisk handicap!


 

Jeg hadde da ikke ventet å høre noe så negativt fra deg, Herr Killer..

 

Vi må hjelpe ham med å finne et sted hvor han kan få tak i noen billige mapper.. Tror vi kan søke på google. Vi må gjerne søke etter foldere, tror jeg. Jeg har samme problemet selv, skjønner du..

 

Så vennligst mail meg hvis noen finner noen billige mapper!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-20 22:34, Killer_DT skrev:

Til å med min 96 år gamle beste mor er ikke så domm i hodet som han fyren der! Jeg tipper han har et sterkt dyslektisk handicap!


 

LOL!

 

sterkt dyslektisk handicap? Jeg regner med at du vet hva dysleksi er? Det er at man har lese og skrivevansker...

 

Så snakk for deg selv: "så domm i hodet som han fyren der!"

 

domm er ikke et ord. Ingen norske ord slutter på to m-er men det kan se ut som du mener dum(?)

 

så hvem har dysleksi her?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-22 17:26, Lone*Desert-Fish skrev:

sterkt dyslektisk handicap? Jeg regner med at du vet hva dysleksi er? Det er at man har lese og skrivevansker...


Så snakk for deg selv: "så domm i hodet som han fyren der!"


domm er ikke et ord. Ingen norske ord slutter på to m-er men det kan se ut som du mener dum(?)


så hvem har dysleksi her?



 

Denne diskusjonen om at jeg skriver "domm" eller "dom" istedet for "dum" har vært opp før! Jeg gjør det før å vise at jeg ikke mener å direkte håne de stakkars dyslektiske. (blant annet)

Lenke til kommentar

også har jeg ei mappe som heter "windows"? den kan jeg da umulig trenge? Vindu liksom?? Nei den går for 50 bøkk. Løp og kjøp! :grin:

 

Og hvis noen kjøper den vindu-mappa mi, trenger jeg vel heller ikke den som heter Outlook? Blir liksom ikke noe å se ut gjennom lengere da... Hører jeg 25 kr for den?

Lenke til kommentar

Quote:


også har jeg ei mappe som heter "windows"? den kan jeg da umulig trenge? Vindu liksom??


 

Hvet du hva? Det var akkurat det jeg tenke da jeg slette windows fra maskinen når jeg var 8 år!

Det var mormors 133mhz, 16MB ram maskin.

Jeg hadde oppe en MIDI player og jeg prøvde å finne noen sanger. Jeg sjekket i mappen windows. Nei, ingenting der. Så tenkte jeg, hvorfor har jeg en mappe med ingen filer i? Og så sletta jeg den.

Og så funka den ikke.

 

Men det var jo heldigvis for en god stund siden :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...